stianth Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Lurer på om det er noen som har kjennskap til disse jeg... internett side?? besøksadresse?? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Bunnsolid og seriøs forhandler som du trygt kan handle med. Mossev. 181, 1621 Gressvik, tlf: 69 31 56 00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 tok "omveien" innom sist jeg var i fredrikstad. kjørte av E39 og kjørte gamle veien tror jeg det het.. Rundt en sving og med en bensin stasjon fant jeg det gitt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Webshop kommer så fort jeg får noen til å lage den. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 You piss on Morel? LOL! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Webshop kommer så fort jeg får noen til å lage den. ;) så du er selger for de?? mulig å få et pris tilbud på et anlegg fra deg? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 om jeg ikke tar helt feil er det vel nautiluz som driver sjappa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 om jeg ikke tar helt feil er det vel nautiluz som driver sjappa?? Nautiluz er nok bare Steinar, som driver Bug Boys, sin lille slave:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Nautiluz er nok bare Steinar, som driver Bug Boys, sin lille slave:) hehe Hehe.. stemmer nok bra det ja. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Steinar på prærien kan du TRYGT kjøpe av.Solid kar + att han har hjelpere av kvalitet.Anbefales ett besøk hvis du bor i nærheten...............;) ;) Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Steinar er en kjernekar. Savner den gode gamle Hifonics bobla hans :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 wow! er det han som bygde den?? Den som ljudia eller noen bruker nå?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Det vet jeg ikke, husker bare jeg så den på Valle Hovin eller noe for sikkert 10 år siden med Hifonics utstyr i.. den var fet. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Det vet jeg ikke, husker bare jeg så den på Valle Hovin eller noe for sikkert 10 år siden med Hifonics utstyr i.. den var fet. Artig bil det. Er nok fortsatt Steinar som har denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Her er bobla. Jeg tok bildet når vi kjørte opp til Vikingskipet på bobletreff. Steinar kjørte og jeg drakk øl. hehe Dette var vel i 99 tror jeg. Bugboys er sterkt å anbefale. Jeg har brukt dem til alt av alarm og stereo i alle år. Meget dyktig type! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg