Nautiluz Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Steinar kjørte og jeg drakk øl. hehe.. pleier å vare motsatt med han. Ingen som hadde mulighet til å kjøre for han da vel. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 bilde som virker?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 bilde som virker?? :) Jaggu, var litt ustabilt dette. Her er det lastet opp på min side. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sokki Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Bug Boys er jo rett borte i gata her det jo....*GLISE* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Var hos Steinar på lørdag.Den ligger visst i deler igjen.Tittet i noen engelske- tyske-norske bilmagasiner hvor.Lyd og Bilde reporter ble ganske imponert over lyden i bobbla,på den tiden.Bobbla fikk en god del skryt......................m'm Fikk også en innføring på Pioneer sin P88RS.Frister........................m'm Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hey, lurte litt på om disse Bug Boys gutta hjelper til/kan påta seg monteringsjobb på bilstereo? Har en stv. jeg gjerne skulle hatt litt vassere lyd i, og kunne tenkt meg en litt clean montering i bilen, men har verken god peiling eller monteringsutstyr tilgjengelig, så lurte på å få noen litt "proffe" til å gjøre det, mot betaling selvsagt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Bug Boys er til og anbefale hittil værtfall, venter på sub og noe annet småting med de, meget gode priser har de også :) hyggelig og prate med også :=) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Slenger ut et bilde av en bil med litt snaks fra bug boys!!! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Golfen ble jo dr.....tbra.Artig........:thumb :thumb :thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg