CrZy_T Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 The page cannot be displayed There are too many people accessing the Web site at this time. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by CrZy_T The page cannot be displayed There are too many people accessing the Web site at this time. Jeg vet det. Kan dessverre ikke få gjort noe med det, får bare prøve senere. Evt om noen andre kan legge den ut på en anne server også, så vi får bedre tilgang. Skal være glad noen var så vennlig å stille ledig plass til disposisjon:) Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 få den ut på ftp/www, så skal jeg wget'e den over til wibla.net ... har prøvd noen ganger nå, men den serveren er helt på trynet.. :rolleyes: Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by Wibla få den ut på ftp/www, så skal jeg wget'e den over til wibla.net ... har prøvd noen ganger nå, men den serveren er helt på trynet.. :rolleyes: pm meg ftp server adressen din, passord o.l så sender jeg deg filen Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Ahhh, alle andre har tydeligvis lagt seg eller no. Lastet ned filmen med ca 120 kb/s, som forsåvidt er max på linja jeg sitter på. :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 dro den ned med ca 230KB/s altså litt over 50% av det jeg skal greie, helt godkjent, tar å slenger den ut på ftp her, den blir satt til 2 users for linja ut er ikke mer enn 864k. ip: *.*.*.* port: * login/pass: * Har tatt ned ftp'n da den blir lagt ut på 100mbit nå Takk til OleC for filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 noterte en gjennomsnittlig nedlastnings fart på 191 kb/s Kjempebra film OleC:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Aaaahhhhhhhhhh! I like! :dude: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Helt ok speed 300kbs og nice film, bra jobba :) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Hehe.. OleC og Silverboy er hekta på Quarnis.. *fnis* seriøst.. fet film gutter. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 et minus.... til tider shaky shit, ellers veldig bra. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Får opp lyden men ikke noe bilde. Har endel andre filmer og de funker fint. Noen som har noen tips?!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Originally posted by Speedy9 Får opp lyden men ikke noe bilde. Har endel andre filmer og de funker fint. Noen som har noen tips?!?!? Last ned nyeste DivX måtte gjøre det her på jobben selv, fikk samme problem http://www.divx.com Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Bra film!! Er fortsatt like imponert over de som ligger sidelengs med quattro på tørt føre!:D :D :D Ellers var det jo en del "aktiv" kjøring og det er jo alltid moro å se på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Digg.... endelig film :) Fet musikk og fet film...men kunne hatt med noen flere "fete" damer også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg