nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Her har dere en utfordring! Alle har jo kamera-tlf eller noe digitalt stæsj liggende for å lage en video-snutt med! Her er planen, du skaffer deg "Three 6 Mafia - Late Nite Tip", fyrer den i spilleren i bilen og recorder subbene dine i FULLT firsprang. Så legger du videoen ut og poster link til den her. Så får vi se hva dere har å rutte med! :) Hadde vært moro i det minste! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 det er jo allerede en side med Mange sånne filmsnutter da men... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 det er jo allerede en side med Mange sånne filmsnutter da men... :) http://www.realmofexcursion.com? Tenkte på en bilforumet-variant av den, ja! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 det er jo allerede en side med Mange sånne filmsnutter da men... :) joda, men finnes det av biler som er her fra forumet? er vel bare hifonic som har gjort det... Jeg skal se om jeg kanskje kan få ordnet noe i morra eller på torsdag :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 åi, fett å se membran beveger seg, lydopplevelsen vil jo bli dass :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hehe.. målet er å vrenge mic'en på camet slik at man ikke hører NOE! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 joda, men finnes det av biler som er her fra forumet? er vel bare hifonic som har gjort det... Jeg skal se om jeg kanskje kan få ordnet noe i morra eller på torsdag :D Peis på! :) Jeg har lyst å se din bil med den sangen! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hehe, hadde faktisk ikke gjett å se deg her nico! utrolig hvor mange folk men kjenner fra rundt om som dukker opp her inne :) åssen går det med lex`n a? (leste tråden din.. men mye GPP der... hehe) har du noen nye bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hehe, hadde faktisk ikke gjett å se deg her nico! utrolig hvor mange folk men kjenner fra rundt om som dukker opp her inne :) åssen går det med lex`n a? (leste tråden din.. men mye GPP der... hehe) har du noen nye bilder? Hei. Hvem er du? =) mye GPP i tråden? wtf? Har ingen bilder ennå! :( Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 se under nicket mitt, og tenk horten! så vet du hvem jeg er! hehe og om det ikke hjelper, WWJD tattis ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 se under nicket mitt, og tenk horten! så vet du hvem jeg er! heheog om det ikke hjelper, WWJD tattis ;) hehe aha. skeie... Hva mente du med GPP i tråden? Jeg har ingen bilder ennå! dritt altså, venter fortsatt på bilder fra England. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 GPP = generelt piss preik! var en del poster som var litt mere "hei, er det du.. hvordan går det" typ lissom! hehe.. men ikke så mye som det virka da.. det var fint spredd ut over sidene! hehe! kjipt du ikke har bilder da! har du gjort noe utvendig med den siden sist jeg så den? (første gang jeg så den vel å merke..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 GPP = generelt piss preik! var en del poster som var litt mere "hei, er det du.. hvordan går det" typ lissom! hehe.. men ikke så mye som det virka da.. det var fint spredd ut over sidene! hehe! kjipt du ikke har bilder da! har du gjort noe utvendig med den siden sist jeg så den? (første gang jeg så den vel å merke..hehe) ingen eksterne endringer så langt. tror ikke det blir noen på en STUND! nok som skal gjøres med motor/drivverk og stereo så langt.. har ikke så god råd! ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 bedre råd enn meg! hehe har du fløtta te skien nå eller? syns jeg så bilen din i porsgrunn her om dagen! i rundkjøringen på vessia!(jeg kom i semi fra hydro-ut tunnelen (du(om det var deg) kom fra skien!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg vil si det er en uting når trådstartere ber om bidrag fra folk uten å selv ha bidratt med oe først ;) Men, men! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg