The cowboy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg vil si det er en uting når trådstartere ber om bidrag fra folk uten å selv ha bidratt med oe først ;) Men, men! han er relativt ny her. gi han litt alburom :) hehe han lærer snart! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg vil si det er en uting når trådstartere ber om bidrag fra folk uten å selv ha bidratt med oe først ;) Men, men! Dude, jeg ble frastjålet all stereoen min for 1 mnd siden...... :( :( :((((( Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 bedre råd enn meg! hehehar du fløtta te skien nå eller? syns jeg så bilen din i porsgrunn her om dagen! i rundkjøringen på vessia!(jeg kom i semi fra hydro-ut tunnelen (du(om det var deg) kom fra skien!) Bilen min er i England. Jeg bor i Larvik ennå. Går en LEKKER IS 200 i Skien, den er burgunder Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 sikkert den jeg så da! merka bare den var mørk jeg, med tinta vinduer! og jeg syns jeg så bilen din utenfor tullposten en gang, med tinta vinduer! (jeg kjørte bare forbi da.. hadde hvert nede på conteiner havna!) ergo trodde jeg muligens det var din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 skitt au, mekker en video i full fart av noen gamle videoer jeg tok med mobilen, dessverre ikke med sangen alle andre anbefales og bruke! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 litt lengre video med flere låter spilt kommer senere :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Zetec: kan ikke du lage en snutt med en liten papir bit i porten ;) var sykt å se på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 litt lengre video med flere låter spilt kommer senere :) Dude, er det din bil? Hva gjør du med dollarsedler? =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Dude, er det din bil? Hva gjør du med dollarsedler? =) Jepp, er min bil. Filma med den gamle kassa der.. Dollarseddelen henger vanligvis i speiet :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Der er litt mer.. Filma med mobil så man ser lite til fleksinga. Og jeg hater windows movie maker!!! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hvor mange Db spiller du i fiaten hifonic? BTW: ufattelig dårlig topic på en sånn tråd.. hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hvor mange Db spiller du i fiaten hifonic? BTW: ufattelig dårlig topic på en sånn tråd.. hehe :D kan man endre topic? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Der er litt mer.. Filma med mobil så man ser lite til fleksinga. Og jeg hater windows movie maker!!! Heftig! :) Elske litt bass! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hvor mange Db spiller du i fiaten hifonic? BTW: ufattelig dårlig topic på en sånn tråd.. hehe :D Det vet jeg ikke. Bor i Finnmark og det er ikke konkurranser her lenger. Men I gamlebilen spilte jeg 144,5dB på siste offisielle måling og fikk nok opp det til 146, men fikk aldri målt det. Nå spiller jeg merkbart høyere i Fiaten. Og det gjenstår mye tuning og må ha større forsterker da jeg bare utnytter omtrent 50-60% av slaglengda :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg