Hilmar Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har gått til innkjøp av åpen dumpventil til "fb'en" min, men på turboen er det jo også dump, vet man får kjøpt dumplokk som monteres der den originale dumpen står, men er det noen mulighet for å lage noe slikt selv? Det blir jo liksom en "gate" forbi trubinen hvis man bare setter en plate for der, eller? Turboen er en mitsubishi 13c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 du får no kjøpe et slikt lokk, lure på om det var på http://www.jma.no men er ikkje heilt sikker ellerså var det http://www.klracing.se lykke til:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Har akkurat det samme på min turbo, dog en 19T! Jeg har ment å lage ei slik plate sjøl istedefor å kjøpe.. kan jo ikke være altfor vanskelig. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ser no ikkje så veldig vansklig ut da på dei bilda av dei som dei selger:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Slipa aluplate og litt Würth RTV silikon under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Men det bli jo en "tunell" ifra trykk ut ifra turbo til foran "turbinen", Dårlig forklart men. Nor turboen da begynner å lade, så vil lufta gå i sirkel, fordi det er den letteste vei å gå, eller er det jeg som er helt på bær tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Men det bli jo en "tunell" ifra trykk ut ifra turbo til foran "turbinen", Dårlig forklart men. Nor turboen da begynner å lade, så vil lufta gå i sirkel, fordi det er den letteste vei å gå, eller er det jeg som er helt på bær tur. nei,nå er du på bærtur! Det lokket der plugger jo begge hulla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg