Gå til innhold

Får ikke lyd i annlegget, hva er galt??

Ranger emnet

helmikk

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dude, hva skal du med 6x9" uansett? Fyr opp max på frontsettet så låter det såpass høyt at du ikke skal klare og høre bakhøyttalere. Nå har jeg ikke sjekka hvilke komponter du har, så det kan hende dette ikke stemmer helt! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du skal ha 6*9 og? Sto ikke noe om det i den første posten?

Det du KAN gjøre, men jeg ville aldri gjort det for alt i verden.. Er og kjøre front settet på spilleren og 6*9+ subwoofer på forsterkeren.

Mitt tips til det er og hoppe elegant over de..

Du trenger bare og prøve for og bli overbevist om lyden skal komme forfra.

Så jeg ville prøvd uten 6*9 først, og frontsettet på forsterkeren. for og hørt. Jeg er overbevist om at du vil bli fornøyd uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må den være på konstant eller er det bare for at den skal få et start signal ? :p

Hvordan ser en splitter ut og hvor kan jeg få kjøpt det ? Har bare 1 utgang til forsterker.

remote kobles til på en (sannsyligvis) blå kabel bak spilleren. den gir vel bare et lite signal til forsterker om at den må slå seg på...

edit: ojojoj...tråden var visst litt lengre enn jeg trodde...:chairshot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du skal ha 6*9 og? Sto ikke noe om det i den første posten?

Det du KAN gjøre, men jeg ville aldri gjort det for alt i verden.. Er og kjøre front settet på spilleren og 6*9+ subwoofer på forsterkeren.

Mitt tips til det er og hoppe elegant over de..

Du trenger bare og prøve for og bli overbevist om lyden skal komme forfra.

Så jeg ville prøvd uten 6*9 først, og frontsettet på forsterkeren. for og hørt. Jeg er overbevist om at du vil bli fornøyd uten.

støtter forslaget ditt i grunn. budsjett-komponenter kan drives på budsjett-vis!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har allerede lagt hull og innstalert to andre 6,65 elns. Skal jeg bare drite i de og dekke over det med et teppe som jeg har kjøpt på biltema?

Altså det jeg skal ha er det Lilwonder komponent settet(frontsettet) og en sub ? den som du anbefalte?

Bare å dryle et par kabler fra spilleren bakover til de høyttalerene i hattehylla. Så kobler du dem på FRONT på høyttalerutgangene på spilleren. Så kobler du komposettet og subben på forsterkeren (regner med at linjeutgangen på spilleren heter rear). Så fader du lyden bak litte granne dersom du merker at spilleren ikke klarer å dra disse 6x9" dine!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde venta med høytalere bak og prøvd uten, så lånt meg et par for og prøve med.. også hadde jeg brukt pengene jeg ikke brukte på 6*9 til ny hatte hylle :D

Jeg har hatt 6*9 bak før, og har nå kun front sett.. Når du i tilleg skal ha sub så er det litt bortkastet med 6*9. Eneste grunnen i mine øyne til og ha høytalere bak i bilen er vis du planlegger kino lyd i bilen.

Dete er mine syns punkter etter at jeg har hatt/har bil med og uten bak høytalere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har allerede lagt hull og innstalert to andre 6,65 elns. Skal jeg bare drite i de og dekke over det med et teppe som jeg har kjøpt på biltema?

Altså det jeg skal ha er det Lilwonder komponent settet(frontsettet) og en sub ? den som du anbefalte?

Hesann, den hadde jeg ikke fått med meg..

du har altså 6.5 i hatte hylla nå? La de sitte og prøv uten de kobla til først, Så kobler du de eventuelt til spilleren sånn som nicloco så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for tipsa, men hvor skal jeg ha forsterkeren? jeg vet ikke hvor jeg skal skrue den fast. Finner ingen punkter som kan skrues gjennom. Kan jeg lage en tre plate og legge under teppe ? En lett måte å lage huller i døren til komponent settet. Vet dere en smart plass å ha de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider