Gå til innhold

Trimming av colt

Ranger emnet

shorty19

Anbefalte innlegg

Det billigste er antageligvis å bytte bil... :D

Med det er kansje mulig å ta en litt større motor eller en turbomotor om det eksisterer fra en makan bil på høggeren....

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den bilen der ville jeg bygget om/forsterket bremser og understell lenge før du gir den mer hester..

prøvd et par slike og krenget mye og dårlig bremse effekt.. :)

Har du noen forslag til hvordan bremser og understell ombygging jeg bør bruke?? noe som holder litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig og bra hører da alldeles ikke sammen ;)

Du kunne jo forsåvidt dytta på et åpent luftfilter og "effekt"potte. Ikke det at du vil få noe bedre ytelse ut av dette, men det høres jo bedre ut.

Har dytta inn greefilter alt, og sparer til effektanlegg... Men det koster har jeg funnet ut... Jeg vil egentlig legge mest mulig penger i det, men det er så sykt vanskelig å finne deler til den bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shorty: "powerfiler" og "trimanlegg" er stortsett bare for lyden sin skyld! Det gir minimalt med hk...

Nå kommer jeg til å få hele forumet etter meg.... *ned og låse døra*

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shorty: "powerfiler" og "trimanlegg" er stortsett bare for lyden sin skyld! Det gir minimalt med hk...

Nå kommer jeg til å få hele forumet etter meg.... *ned og låse døra*

Tror nok mesteparten her vet det fra før du :P

Enkleste måten for å få den colten til å gå litt bedre, er vel å hive ut alt interiør og ting med vekt :P

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, må nok bytte innmat hvis en skal gå for større effekt.

Som nevnt tidligere, legg heller penger i understell/bremser.Hjelper ikke med mye hk hvis du ikke får de ned i bakken.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider