shorty19 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Noen som har noen bra tips til billig og enkel økning av hester i en 94mod colt 1,6 glxi 113hk, til en fattig stakkar???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustavsen Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Billig og bra hører da alldeles ikke sammen ;) Du kunne jo forsåvidt dytta på et åpent luftfilter og "effekt"potte. Ikke det at du vil få noe bedre ytelse ut av dette, men det høres jo bedre ut. Siter http://bilforumet.net/showthread.php?t=127166 - Mitt V40 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Det billigste er antageligvis å bytte bil... :D Med det er kansje mulig å ta en litt større motor eller en turbomotor om det eksisterer fra en makan bil på høggeren.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 på den bilen der ville jeg bygget om/forsterket bremser og understell lenge før du gir den mer hester.. prøvd et par slike og krenget mye og dårlig bremse effekt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shorty19 Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 på den bilen der ville jeg bygget om/forsterket bremser og understell lenge før du gir den mer hester.. prøvd et par slike og krenget mye og dårlig bremse effekt.. :) Har du noen forslag til hvordan bremser og understell ombygging jeg bør bruke?? noe som holder litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shorty19 Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Billig og bra hører da alldeles ikke sammen ;) Du kunne jo forsåvidt dytta på et åpent luftfilter og "effekt"potte. Ikke det at du vil få noe bedre ytelse ut av dette, men det høres jo bedre ut. Har dytta inn greefilter alt, og sparer til effektanlegg... Men det koster har jeg funnet ut... Jeg vil egentlig legge mest mulig penger i det, men det er så sykt vanskelig å finne deler til den bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustavsen Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 X-racing har noe utstyr til disse bilene. Siter http://bilforumet.net/showthread.php?t=127166 - Mitt V40 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Du kan jo bytte ut din motor til en 4g93 motor. (1,8 16v gti) Da bør den gå litt bedre iallefall.. Så kan du jo bygge turbo på denne igjen...:hello: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 shorty: "powerfiler" og "trimanlegg" er stortsett bare for lyden sin skyld! Det gir minimalt med hk... Nå kommer jeg til å få hele forumet etter meg.... *ned og låse døra* Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 shorty: "powerfiler" og "trimanlegg" er stortsett bare for lyden sin skyld! Det gir minimalt med hk... Nå kommer jeg til å få hele forumet etter meg.... *ned og låse døra* Tror nok mesteparten her vet det fra før du :P Enkleste måten for å få den colten til å gå litt bedre, er vel å hive ut alt interiør og ting med vekt :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 shorty: "powerfiler" og "trimanlegg" er stortsett bare for lyden sin skyld! Det gir minimalt med hk... Enig, må nok bytte innmat hvis en skal gå for større effekt. Som nevnt tidligere, legg heller penger i understell/bremser.Hjelper ikke med mye hk hvis du ikke får de ned i bakken. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 ta en tur inn på http://www.mitsubishi-klubben.no....eller kanskje du allerede er med der...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg