Reset Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hei, jeg har en 18" cerwin vega stroker! jeg lurer på hvordan jeg skal bygge kasse til den! jeg hadde den liggende... men so hørte jeg rykte om at bassen var best , " bak subben"... so da tenkte jeg att jeg skal bygge ny kasse til den! er det noen som har tips? jeg tror jeg skal bynne litt innenn DB drag:P da vil jeg ha mest mulig DB inni bilen.. skal kjøpe meg HELIX dark blue 1000.2 og kinetik HC-2400! da har jeg jo nokk strøm til å drive monsteret:P tips? Mvh Reset Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ingen som vet?? må prøve å bygd ny kasse i ferien serru:P er det noen som vet kasse volum som strokern skal ha? mange liter? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 http://www.gttrading.it/utilita/easynews_images/files/stkr18.pdf Tok meg ca 20 sekunder å finne på google ;) Søkeord: Stroker 18 enclosure Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hehe.. ok.. men, noen som vet hvordan jeg skal bygge kassa for å få best lyd inn i bilen??? :) har det sånn no: Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 mener de fleste bygger stroker 18" i en kasse på rundt 160L. Syns den egenlig spiller rimelig likt om den spiller inn mot bilen enn om den spiller bakover. :D. Dette er en voldsom woofer, som lett kneler hørsenel din med mange hakk. Pass på! Hørselen får du aldri igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hmm.. blir bra med ny forsterker og nytt batteri:P noen som har tips? skal jeg bygge den opp i hattehylla? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg hadde en stroker 15" i en Opel Monza en gang for lenge siden. Den hadde jeg plassert med fronten bakover, litt skrå oppover. Dette fungerte iallefall bra i den bilen, men det er nok forskjellig fra bil til bil. Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hehe.. ok:) er takknemmelige for tips:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 viss du vill ha maks lydtrykk ut av denne så kan du jo bygge en hornkonstruksjon. men det blir det vel neppe plass til. hadde vært artig å prøvd. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hva mener du med hornkonstruksjon`? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 dude, han mener en kasse som ser ut som et sneglehus! Uansett, du har en stroke 18 i bilen! LOL sier jeg bare! ;) Fjern den hattehylla og fyr opp et par forsterkere på et par batteri så er du good 2 go! Lykke til! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 tja kasse på 160 liter tuna til 30hz som du stiller med bassen bakover bør da funke bra.. funka bra på min stroker 15 i en corolla ivertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 dude, han mener en kasse som ser ut som et sneglehus! Uansett, du har en stroke 18 i bilen! LOL sier jeg bare! ;) Fjern den hattehylla og fyr opp et par forsterkere på et par batteri så er du good 2 go! Lykke til! hehe.. ok, skal prøve:) skal bygge ny hattehylle og.. bygge den litt mindre.. sånn at man ser subben mens luka er igjenn;D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ingen som har flere tips før jeg setter i gang med bygginga ? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har selv kjørt med Stroker 15" i Golf II, og en PG ZPA 0.5 ! Kassa var 132L laget i MDF med dobbel 22mm MDF front. Kassen er bygget av Hi-Fi Klubben for en til tilbake, ment for Stroker 15". Har bilder om ønskelig! Brukte da Maxxima batteri og orginal dynamo, så optimalt spillte det ikke men nok til å drepe: JA! Stroker er og forblir en enorm sub. Som sagt tidligere, pass for all del på hørslene, den får du aldri tilbake! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg