Gå til innhold

kasse til stroker 18"

Ranger emnet

Reset

Anbefalte innlegg

hei, jeg har en 18" cerwin vega stroker!

jeg lurer på hvordan jeg skal bygge kasse til den!

jeg hadde den liggende...

men so hørte jeg rykte om at bassen var best , " bak subben"...

so da tenkte jeg att jeg skal bygge ny kasse til den!

er det noen som har tips?

jeg tror jeg skal bynne litt innenn DB drag:P

da vil jeg ha mest mulig DB inni bilen..

skal kjøpe meg HELIX dark blue 1000.2 og kinetik HC-2400!

da har jeg jo nokk strøm til å drive monsteret:P

tips?

Mvh Reset

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener de fleste bygger stroker 18" i en kasse på rundt 160L. Syns den egenlig spiller rimelig likt om den spiller inn mot bilen enn om den spiller bakover. :D. Dette er en voldsom woofer, som lett kneler hørsenel din med mange hakk. Pass på! Hørselen får du aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en stroker 15" i en Opel Monza en gang for lenge siden. Den hadde jeg plassert med fronten bakover, litt skrå oppover. Dette fungerte iallefall bra i den bilen, men det er nok forskjellig fra bil til bil.

1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager

2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dude, han mener en kasse som ser ut som et sneglehus! Uansett, du har en stroke 18 i bilen! LOL sier jeg bare! ;) Fjern den hattehylla og fyr opp et par forsterkere på et par batteri så er du good 2 go! Lykke til!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dude, han mener en kasse som ser ut som et sneglehus! Uansett, du har en stroke 18 i bilen! LOL sier jeg bare! ;) Fjern den hattehylla og fyr opp et par forsterkere på et par batteri så er du good 2 go! Lykke til!

hehe.. ok, skal prøve:)

skal bygge ny hattehylle og.. bygge den litt mindre.. sånn at man ser subben mens luka er igjenn;D

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjørt med Stroker 15" i Golf II, og en PG ZPA 0.5 ! Kassa var 132L laget i MDF med dobbel 22mm MDF front. Kassen er bygget av Hi-Fi Klubben for en til tilbake, ment for Stroker 15". Har bilder om ønskelig! Brukte da Maxxima batteri og orginal dynamo, så optimalt spillte det ikke men nok til å drepe: JA! Stroker er og forblir en enorm sub. Som sagt tidligere, pass for all del på hørslene, den får du aldri tilbake!

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider