Duett Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hei, noen som kan hjelpe meg å forklare hvordan jeg tar ut rutene i framdørene?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hei, noen som kan hjelpe meg å forklare hvordan jeg tar ut rutene i framdørene?=) Du ser på bunnen av ruten! Der er det to slags pinner som kommer fra vindusheisen. Di går igjennom ruten på bunnen. På baksiden av di to pinnene er det en klips som du tar vekk! Og der etter to plastikk skjiver som må fjernest. Da er det bare til å skubbe ruten av vindusheisen! Og så mener jeg at du må rotere ruten litt og så ta den sidelengs opp! Beklager at jeg kansje har forklart litt rotete! Men håper det hjelper deg! =) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 takker, skal prøve å få det til i morgen da.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg