Reset Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hei, har en 2001 modell mercedes c200kompressor! på tripptelleren viser den forskjellige tall hele tia.. av og til kan man se tall, og av og til ser det ut som det er noe slags form for egyptisk elns!:P noen som vet hva det kan vare? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
230kompressor Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hei, har en 2001 modell mercedes c200kompressor! på tripptelleren viser den forskjellige tall hele tia.. av og til kan man se tall, og av og til ser det ut som det er noe slags form for egyptisk elns!:P noen som vet hva det kan vare? Hadde samme probleme på gamlingen sin CLK, han måtte sende det inn til rep. Temp.måleren og klokka va likens, av og til fungerte det og enkelte gang ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hei, har en 2001 modell mercedes c200kompressor! på tripptelleren viser den forskjellige tall hele tia.. av og til kan man se tall, og av og til ser det ut som det er noe slags form for egyptisk elns!:P noen som vet hva det kan vare? Hei. Jeg hadde samme problem med bilen min+ at bilen fusket. Jeg måtte bytte hjernen i bilen. Det var en stoor el feil. Det går på garantien av bilen. Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 bilen fusker ikke da:p er helt bra somme gonger, og helt gresk andre ganger:S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg