Gå til innhold

hvilker bildeler er billigst??

Ranger emnet

Eirik jarl

Hvilken bildeler er billigst??  

42 stemmer

1. 1. Hvilken bildeler er billigst??

• tysk
      8
    • engelsk
      0
    • japansk(asia)
      9
    • fransk
      0
    • Amerikansk
      16
    • svensk
      11

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Am-car deler kommer det ann på HVOR man kjøper delene.

I Norge er delene overpriset at man er tjukk i hue om man kjøper alle deler man trenger hos merkeforhandlere. F.eks Bergheim.

Da jeg var i USA i Oktober i fjor kjøpte jeg, 4 oljefiltere og 12 tennplugger til under 300 Norske kroner, så vil ikke si at "service deler" er så dyrt.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, deleprisene på Honda er det jeg kan uttale meg om. Prisen på deler i Norge er dyrt, men kommer som nevnt an på hvor populær bilen er.

F.eks selges motorsyklene så billig at man må tjene inn pengene på deler og service. F,eks øvre kåpe til honda cbr 600: 9000 kr i norge. Akkurat samme del fra England, 2600 kr. Dette gjør at forsikringsprisene på mc er svindyr i norge. Dette gjelder forøvrig alle merker, og Honda er ikke blant de dyreste.

Pris på Hondadeler i USA til bil er norsk pris delt på to...

Pris på Hondadeler i England til mc er norsk pris nesten delt på to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Am-car deler kommer det ann på HVOR man kjøper delene.

I Norge er delene overpriset at man er tjukk i hue om man kjøper alle deler man trenger hos merkeforhandlere. F.eks Bergheim.

Da jeg var i USA i Oktober i fjor kjøpte jeg, 4 oljefiltere og 12 tennplugger til under 300 Norske kroner, så vil ikke si at "service deler" er så dyrt.

Konklusjonen er vel da at Bensin amcar er mye billigere enn diesel amcar!

Chevy Suburban (97)

Porsche 944 (84)

Lenke til kommentar
Del på andre sider