Gå til innhold

skal kjøpe en cd-spiller til mammas bil!

Ranger emnet

Daywalk3r

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ny på bilforumet, jeg skal nå kjøpe en cd-spiller til mamma for bursdagen hennes, hun har en ssangyong musso 1993 mod, så den har en radiospiller, og vil gjerne ha en cd-spiller. så jeg tenkte hvorfor ikke kjøpe en til bursdagen hennes, budsjett er da: maks 1500 kr!

jeg var på bilradiospesialisten, og kikket på denne: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1557

og jeg kjenner en kamerat av meg som har denne tilsalgs for 800 kr.

PS: hun har da 2 høytalere foran, og 2 helt bak. så jeg trenger en cd-spiller som kan kjøre alle 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper virkelig det var ironi eller tull!

Syntes pioneer spilleren jeg linket til var veldig brukervennlig.

monterte den i bilen til ho mor, og må si meg veldig fornøyd til prisen!

Hehe... :p Finnes ikke ironisk. Jeg har kassettspiller i min bil, det er jo et MUST! Har selv en JVC spiller til min bil, den er så deilig!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du virker jævli useriøs! kan holde de usaklige komentarene for deg selv!

han sa han var ute etter en CD-spiller

useriøs? Beklager mann. Ta deg nær av at en du ikke aner hvem er fjotter litt rundt på et forum. Og jeg har kassettspiller i min bil dersom det skulle være tvil om det. pliz

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...