RS2 Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Dette er en Yamaha R1 Blå/hvit. Med blå lyset i hoved lyset. Vet ikke noe mer om denne. Ikke har jeg reg nr heller. Noen som vet om andre eller mer info om denne? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by RS2 Dette er en Yamaha R1 Blå/hvit. Med blå lyset i hoved lyset. Vet ikke noe mer om denne. Ikke har jeg reg nr heller. Noen som vet om andre eller mer info om denne? Forbannede svin !! er alt jeg har og si til slikt. :( Kan de ikke gjøre noe nyttig for en gangs skyld ? Fakke noen voldteksteksmenn istedenfor.? La oss være i fred. !!! Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 blitt stoppa igjen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Kan jo oxo legge til at disse svina tok lappen til en kompis for 3 månder. Ble tatt i festnings tunnelen kjørte hele 0,96 km/t for fort til å miste lappen i stedet for bot. Dette ble altså prisen han måtte betale for at vi skulle finne ut om denne nye sykkelen :( Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Faaaaaaaen a, jeg klarer jo ikke kjøre fra dere schviiiiiiin hvis dere skal begynne å kjøre sånna sykler!!! *hate* Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg