Gå til innhold

Evobenz - MB 190E 2,3-16v - Prosjekt førstegangsbil

Ranger emnet

Lafsen

Anbefalte innlegg

• Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trenger sjaltestengene mellom girstang og girkasse. Alle 3! Gjerne med foringer og klips.

Dette haster selvfølgelig, men må ikke ha det før bilen skal prøvekjøres...

Er forresten kun 16v modellene som har denne type overføring. 201.034 , .035 og .036.

Hvis noen har, så send meg en PM:thumb

Edit: Pluss at jeg trenger en slange til servoen

'16 VW Caddy 2.0 (Firmabil)

'15 Kia Cee'D SW 1.6 GDI

'06 Kia PICANTO 1.1

'92 MB 190E 2.0

'84 MB 190E 2,3-16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk ikke noe svar på om du hadde fått tak i vannpumpa som jeg trenger. Skulle montert den i dag, men får vel heller gjøre noe annet... Få tak i den litt fort da, så jeg kan montere alle delene som ligger å slenger rundt bilen........ . . . . . . . . .

Har forresten lakkert ferdig innvendig på dører og stolpene. Blir å begynne på slipingen av karosseri etter helgen, men skulle ha starta denne bilen igjen for å justere tomgang, men mangler litt deler. Som en vannpumpe f.eks....... :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje oppdatere litt for deg...

Nå er snart venstre hulbue ferdig kappet og sveiset. Bredder blir straks påmontert og får fikset på noen mindre feil. Alle stolper og innsiden av dører er lakkert på venstre siden, så nå gjennstår kun slavearbeid som trådstarter skal gjøre mye av selv, PUSSE! :iconsm

Motor er fyret opp igjen etter vannpumpebytte og allt virker fint og tett. Kjølevifte er testet og virker bra. Har justert litt på motor, og den virker helt supert, men går et snev for høyt på tomgang.

Skal bli godt å få denne ut fra garasjen!!! Så jeg kan få begynnt på neste prosjekt...

EVAbenz, hvor er stagga??? Når kommer dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...