Gå til innhold

240tic: Passat TDI 4Motion Highline "By M-Ø racing"

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

• Svar 444
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde bestille 3-4 av de små skiltene om gangen, så har du et på lager om du blir fratatt ;) hehe, vært en god del onkel politi på Lena i dag!

Åssen blir det med den frontspoilern du har snakka om a? :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fin høyde på Passelaten i dag, ja. Justere litt ned foran i morgen, og prøve på felgene så ser man fort helheten:) 10x17" blir nok knallbra, og litt forandring fra alle som har 19 og 20"ere på Passetene sine.

Ønsker deg forresten velkommen i 10"s-klubben:thumb

Fant også panser-BH til bilen din på Autobra (direktelink her):

passat_3bg_bonnet_bra.jpg

Kan bli bra det, men syns den kanskje var litt i det største laget, Du får bedømme selv. Har uansett troen på at det kan bli fint jeg.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kan ikke jeg mene det? Nei, la oss gjøre noe som vi har sett 485 ganger før i Norge, og som ikke skiller seg ut i det hele tatt. For det er jo så moro og ha en bil som er lik flertallet av andre folk sine. Cluet er ikke bare å ha en fin bil, men også å skille seg ut.

Dessuten så var det 240tic som tenkte på at han muligens skulle skaffe seg en panser-BH, dermed så fant jeg en til han.

PS: Kan heller ikke si at jeg synes chrome hjulkopper fra Biltema er det som drar opp helhetsinntrykket på bilen så altfor mye heller (når vi først var inne på hva som er pent og ikke).

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider