Gå til innhold

The new GOLF - The First facts (offisiell info og bilder fra VW!)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

The Golf, the most successful German car of all time, reaches its fifth model generation in the autumn of 2003. Its design and technical features are more supreme, more dynamic than ever before. The new model will be recognised immediately as the latest version of a truly original concept, the 'Golf class'. The styling, with its characteristic C-post, powerfully shaped rear end, emphatically sporting nose and muscular, wedge-shaped outline, communicates a new, supremely dynamic personality.

Les resten av saken her:

http://news.kak.net/modules.php?op=modload&name=news&file=article&sid=871

post-879-13804851679617_thumb.jpg

mvh

Ken-Arild Kristiansen

webmaster@kak.net

http://www.kak.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice, MEN trur dem gjør en stor feil ved å produserer en bil som veier såpass mye! Bilene har blitt rett å slett for tunge etter min mening. Og prisene er høye. De er lissom ikke lenger bilen for ungdom lenger (snakker om de nyeste ver.). Har lissom mistet VW sjarmen.

:(

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robin4

nice, MEN trur dem gjør en stor feil ved å produserer en bil som veier såpass mye! Bilene har blitt rett å slett for tunge etter min mening. Og prisene er høye. De er lissom ikke lenger bilen for ungdom lenger (snakker om de nyeste ver.). Har lissom mistet VW sjarmen.

:(

enig! har ikke helt klart å svelge designet på den nye enda, det er liksom noe veldig polo over den!? noe rart er det hvertfal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corrado16v

enig! har ikke helt klart å svelge designet på den nye enda, det er liksom noe veldig polo over den!? noe rart er det hvertfal

Helt enig, kommer til og ta en stund før jeg ser sjarmen i denne ja, beklagelivis,men sånn er det bare :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

i fare for å bli drept, men synes den ligner på nissan almera, er vel nesten sånne front lykter på den.

Litt flaut å si det, for er sikkert noe med synet mitt... Men den nye Renault Megane er vel ikke helt ulik den heller.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Tja...litt lik Peugeout 307, eller?

Ja, den oxo. Uansett så skiller den seg ikke så veldig mye ut...

Og selvfølgelig er den lik Touran'en.

Og da synes jeg at Golf'en ikke er så sjarmerende lenger.....:rolleyes:

Men sikkert mange som kommer til å kjøpe den da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider