Gå til innhold

Turbo på is-maskinen?

KajKnoz

Anbefalte innlegg

noen her som vet hvor jeg lettest og billigst kan få tak i alt jeg trenger for å sette turbo på is-maskinen min?

noen som vet om noen billige butikker/nettsteder, eller noen andre muligheter jeg har på å få tak i det jeg trenger?

Håper at folk kan hjelpe meg litt med dette her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som vet hvor jeg lettest og billigst kan få tak i alt jeg trenger for å sette turbo på is-maskinen min?

noen som vet om noen billige butikker/nettsteder, eller noen andre muligheter jeg har på å få tak i det jeg trenger?

Håper at folk kan hjelpe meg litt med dette her inne:)

hey.. bilen din går enda ja? hehe manifoil kan du få kjøpt av en som kaller seg garnes på fmcn.no turbo er vel bare og søke på.. han lager manifoil til turboen din uansett flens..

Robert

24 år

nes i akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey.. bilen din går enda ja? hehe manifoil kan du få kjøpt av en som kaller seg garnes på fmcn.no turbo er vel bare og søke på.. han lager manifoil til turboen din uansett flens..

alle bilene jeg har går som bare det ja:)

til å med delebilen starter å går og er i god teknisk stand!

hehe..

takk for tipset:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kollevold.no der får du kjøpr "blåpakking"(toppakning) koster 4-500.-har det på min is turbo. funka fint. du kan kjøre turbo på orginal motor så lenge du ikke kjører over 0.3-0.4 i ladetrykk. holder du dg rundt 0.3 slipper du å gjør noe som helst med motor.skal du over d må du til me mye mer saker:) men d er jo en begynnelse.jg har en garett gt 17 i min. funkerfett. nett fått d ferdi kjørt i 1uke med det nå og d holder fint. og d har ikke vert fin kjøring.. skedsmo bilhuggeri har en del turboer mener jg .kjøpte min der. lykke til i sommern..

89 sierra 2,9i 24v cossi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garret T25 feks er fin til ist, blåpakkningen til kollevold er IKKE beregnet for turbo biler, da er det bedre med en std cosworth pakkning... Videre så bør du gjøre noe med kompresjonen, og få deg en form for tillegsinnsprøytning... Intercooler er også greit å ha ettervert (har en du kan kjøpe av meg :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garret T25 feks er fin til ist, blåpakkningen til kollevold er IKKE beregnet for turbo biler, da er det bedre med en std cosworth pakkning... Videre så bør du gjøre noe med kompresjonen, og få deg en form for tillegsinnsprøytning... Intercooler er også greit å ha ettervert (har en du kan kjøpe av meg :D)

pris??

størrelse?

tilstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

sorry for sent svar..

var sikker på at jeg svarte når jeg leste denne se..

tror nok jeg må drøye innkjøp av ting til turbo-prosjektet en stund nå..

vente til jeg får meg jobb..

skal på et intervju neste uke og venter på svar fra et par intervjuer fra før, så håper ikke det tar lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobb er oppskrytt!! :P btw. var du på auli her forige helg eller noe? var en oransj vingebil der . .

hva er auli for noe da?

tviler på at det var meg..

husker ikke hva jeg gjorde forrige helg jeg, men kan ikke tenke meg jeg var utenfor sarp/fredrikstad/hvaler-området den helgen:P

hehe..

jobb er ikke oppskrytt så lenge man driver med noen man har lyst til..

ikke noe er bedre enn å bli betalt for noe man liker å holde på med;)

i den forbindelse..

den beste jobben for meg hadde vært og installere anlegg og multimedia i bil tror jeg:P

er til å med utdannet til å gjøre det!

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider