KloA Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 finnes det intercooler-kit til corrado ? evt. hvor får jeg tak i slanger som passer til en passelig ok en ? er litt lei av høye temperaturer og lille dritt-frimerket som står der allerede =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 PSD leverer et kit, såvidt jeg husker. Sjekk http://www.pitstopdevelopments.com/intercoolers.htm for info. Hvis du vil gå andre veier, kan du sette inn en Golf G60-cooler eller eventuelt en Rallye-cooler. Noen har også brukt en Ford Cosworth-intercooler til å kjøle ned gassene. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 oi dæven der hadde de mye kjekt da. *sette av penger* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 oi dæven der hadde de mye kjekt da. *sette av penger* Pitstop sine deler får du ikke kjøpt direkte fra dem. Du må snakke med den norske "agenten", nemlig meg ;) Ellers har jeg både en Rallye cooler til salgs, og en litt mindre, men tykkere en Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 du har pm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Front mount kit til G60: 4990,- hos volksport Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg