Harared Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Er det noen som vet om det finnes godkjent senkesett til Corolla TE71 80 mod? Har leita og funnet noe, men de er ikke godkjent for bruk i Norge. Håper på svar... Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Dårlig med sånt som er godkjent i norge ja! Det finnes noe i usa til te71! Eller så passer alt som er til Ke70/te71... Bak så kan du bruke senkefjærer fra AE86 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Ok Får vel trøbbel med EU godkjenning hvis det ikke er papirer på de. Bilen er rimelig høy idag så det er sikkert ingen som legger merke til om jeg setter på andre fjører... :) Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Ikke no stress å bytte fjærer bak på de her i allefall.. tar 15 minutter det.. fremme så er det vel lurt å ha ett ekstra par med fjærben å bytte av og på før eu-godkjenninger osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harared Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 God ide det. Vet du om fjærene framme på KE70 er lik de på TE71? Siter Toyota Avensis, D4D TTE 2004 mod (x)Lexus is200, 1999 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det er jeg ikke sikkert på.. Veit at fjærbena er kraftigere på te71 enn på ke70! http://www.toysport.com er ei fin side i usa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Heisann.. Jeg har eid både KE70 og TE71. Jeg er nesten 100% sikker på at det er stor forskjell. Motoren i TE71 er langt tyngre enn strikkmotoren i KE70, så fjærene, demperne og resten av forstillinga er kraftigere.. Jeg vil si at TE71 er mer Carina i forstell... :) På et diagram jeg har over de to bilene ser det også ut til at fjærcoilen er bredere på TE71. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Det er samme delenr på bl.a dempere som ae86. De fleste understellsdeler passer på bolthull. Hilsen Agunders Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg