Ghostride Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Noen bilder fra Gatebil fra meg. Nesten nytt kamera, og aller første gang jeg prøvde meg på panoreringsbilder, så det ble ikke så mye bra egentlig, ingen av bildene jeg ble super-fornøyd med. Men, det kommer vel etterhvert med litt mer øvelse. Hele galleriet ligger her. Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Fine bilder. Uklare, men. :) Husker du og følge bilen så kamera fokuser på bilen en stund før du tar bildet? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Fine bilder. Uklare, men. :) Husker du og følge bilen så kamera fokuser på bilen en stund før du tar bildet? Prøvde å følge bilen både før og etter jeg tok bildene, men ble uklart likevel. Er nok bare litt mer øvelse som må til :) Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg