trygvleo Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har en biltema sprøyte som det er mye stivna lakk inni. Hvordan fjernes dette?? er det noen kjemikalier jeg kan bruke??? Ja jeg vet en bruker tynner å vaske sprøyta med men det hjelper ikke her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Du kan prøve lakkfjerner, men jeg vil nå tro at sprøyta er søppel. Like greit å kjøpe ny, koster jo ikke mange kronene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Har en biltema sprøyte som det er mye stivna lakk inni.Hvordan fjernes dette?? er det noen kjemikalier jeg kan bruke??? Ja jeg vet en bruker tynner å vaske sprøyta med men det hjelper ikke her.. Prøv med Aceton,funker på de sprøytene jeg har vært for lat med å rengjøre skikkelig. Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg