Gå til innhold

Olje på asfalt/brostein

Ranger emnet


Sly

Anbefalte innlegg

Jeg har greid å søle litt olje på litt asfalt og brostein i oppkjørslen min som jeg gjerne skulle ha hatt vekk.

 

Noen som vet om en måte å få vekk det på? Har prøvd whitespirit og det ser ut til å hjelpe litt men ikke fult.

 

Noen som kunne være snille og hjelpe meg??

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp kattesand og tråkk det GODT neddi bakken der olja er så lar du det ligge litt og hvis du søler olje senere har du kattesand til overs så tar du bare rett over olje uten å tørke vekk noe så koster du det opp voila fri for olje flekker

 

 

eller hvis det ikke gjør susen kjøp powerclean eller bremserens det tar olja det og!

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp kattesand og tråkk det GODT neddi bakken der olja er så lar du det ligge litt og hvis du søler olje senere har du kattesand til overs så tar du bare rett over olje uten å tørke vekk noe så koster du det opp voila fri for olje flekker

 

 

eller hvis det ikke gjør susen kjøp powerclean eller bremserens det tar olja det og!

Flekka forsvinner jo ikke da..

 

 

Prker bilen over, burn til det er borte. Så fram med kosten og kost opp gummien etterpå=)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma på nakken ja.. olje og nakk søl på garden er vi kjent med:hello: prøv med salo. el salmiak.. salmiak funker bra.. jævlig sterkt i allefall. så spyl av. el så får du stå å skrubbe med tannbørste og hånd såpehmmmmmmmmm

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma på nakken ja.. olje og nakk søl på garden er vi kjent med:hello: prøv med salo. el salmiak.. salmiak funker bra.. jævlig sterkt i allefall. så spyl av. el så får du stå å skrubbe med tannbørste og hånd såpehmmmmmmmmm

 

Prøvde zalo. Tok en del men ikke alt.

 

Får teste ut salmiak i morgen.

 

Det er snak om belegningsstein som det så fint heter. Og er en stund siden det kom også. Men satser på at det går bort etter nok forsøk av forskjellige typer.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår