vidder Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hopp, observerte en Mercedes SLR på Saupstad\Heimdal i dag, type sølvgrå. BN-registrert. Rakk ikke å ta noen bilder, var på vei inn i ett boligområde. Grom bil, noen som vet hvem det er sin ? Det er vel ikke så mange her til lands.. Vet av to stk, i oslo-området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 I Heimdal av alle plassa ?? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darris2k Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Typen til søstra til Rune normann kjører en slik. Prata så vidt med han i forje uke, og da hadde han netopp vært ut en tur med den... som passasjer :P. Har ikke sett den selv, men han sa det var en slr. Siter - 1999 Bmw 320i E46 - 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker] - 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt] - 1987 Ford Sierra [spiker :D] - 1993 Ford Mondeo [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Denne sto inne i vaskehallen til Hurtigruta Carglass igår. Eieren husker jeg ikke navnet på i farten, men han er eieren av Europris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Så den på vei inn mot byen utenfor prinsen kino her om dagen. Så ut som hvilkensomhelst sølvgrå taxi-merce... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hopp, observerte en Mercedes SLR på Saupstad\Heimdal i dag, type sølvgrå. BN-registrert. Rakk ikke å ta noen bilder, var på vei inn i ett boligområde. Grom bil, noen som vet hvem det er sin ? Det er vel ikke så mange her til lands.. Vet av to stk, i oslo-området. Kan vel ikke ha vært BN skilter ettersom dette begynner å bli noen år siden...BR skilter kanskje? Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludrio Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Så en SLR i Skien for litt siden, en cab som var sølv =) Siter Sviddgummi.no1999 BMW E46 318i 1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition 1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet x 1991 VW Golf MK1 GTI x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet x 1977 VW Polo MK1 0.9 x 1982 Ford Taunus Bravo x 1991 Nissan 200sx s13 x 1991 Honda Accord 2.0 CB3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Denne sto inne i vaskehallen til Hurtigruta Carglass igår. Eieren husker jeg ikke navnet på i farten, men han er eieren av Europris. Vaske-Bakke.. Han er eieren av Ekstrem Lavpris for å være helt eksakt. Han var innom hovedkontoret for et par uker siden. Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Så en SLR i Skien for litt siden, en cab som var sølv =) du så hva for no? en slr cab? wow da er du jaggu den eneste som har sett en! SIDEN DE IKKE ER LAGD I CAB... Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Kan vel ikke ha vært BN skilter ettersom dette begynner å bli noen år siden...BR skilter kanskje? Mulig, var liksom ikke nummerskiltet jeg så mest på..:cab Trodde aldri jeg skulle se noe sånt på Heimdal nei.. :op Men jeg regner med jeg vet hvem det er sin. Vaskebakke tror jeg ikke det er, isåfall er det to her i byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Så en SLR i går jeg også da jeg var på vei hjem fra Oslo til Trøndelag, så den ca. en times kjøring nord for Oslo. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Peter Stordalen har en SLR... og mener han er den eneste i norge, har sett den en god del ganger på aker brygge med tanke på at jeg pleier og være der en del.. Er vell ikke flere i norge som har den Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-ISO Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det er 5 stk i norge som har SLR. Den som det er snakk om eies av Torben Frantzen. Sjekket opp regnr når jeg så den. Som jeg sa tidligere er han eier av Europris, og "Vaskebakkes" høyre hånd i brasil ;) Utrolig hva google finner :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg