Gå til innhold

seriøst bredda calibra + audi 80 i polititrøbbell?

Ranger emnet

Dimmu87

Anbefalte innlegg

låg bak en gullfarga å brei calibra, me full styling å blanke felga me kant i åsane no nettopp, info om den anyone? åsso en te: raude audi 80 i lyskrysse me yrkesskulen, med onkel blå på besøk, den såg litt herja ut men om hadde smellt i nåke veit eg ikkje å den mangla høgre bakhjul, om han ha møsst de tvila eg på men de såg litt rart ut (men eg ha sett en so neesten hadde hatt tre hjul, der va cambervinkel der!! :D )

å jammen møtte eg endo en politibil so hadde stoppa en bil, ha dei jævla lite å finne på? alt på en 5minutters tur..

:puke :coplight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden posten handler om bredda calibra, så slipper jeg og legge ut ny topic om en annen en.. Ifjor så stod det en lilla syyykt bredda calibra foran en garasje 1 km fra meg..(fredrikstad).MYE mer bredda enn den der..var masse sparkel, på skjermene, og jeg trodde kanskje jeg kom til å få se den på veien her i fredrikstad så fort han ble ferdig..men jeg har hittils ikke sett den.. Irriterendes for det er nesten ikke mulig å få den mer breddet..snakker ikke om sånn jalla bredding som den på det bildet..snakker ordentlig bredding med ordentlige linjer på bilen.

Noen som har noen bilder av den?den var lilla, men kan godt være at den har blitt lakkert..så grom ut!

og ja..politiet har veldig lite å gjøre stakkars..eller de setter ressursene de har på å ta biler, istede for å ta de som gjør virkelig ille ting..Tafatt!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla det er snakk om her er min catano. Om du har sett den i fredrikstad er ikke rart,siden dama mi bor der!!

Mkalle: En del calibra`r med det kittet faktisk,hvis meg bilder med norske skilt!!innen opel kretsene som er det kun 2 som jeg er kjent med,det er min,og en som er rød som en kjøreskole eier i bergen!!Du forveksler nok med det kittet som bare er et tynt panel med striper som du limer på døra,og bakover mot skjermen!! Rieger testarossa look ellerno heter det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla det er snakk om her er min catano. Om du har sett den i fredrikstad er ikke rart,siden dama mi bor der!!

Mkalle: En del calibra`r med det kittet faktisk,hvis meg bilder med norske skilt!!innen opel kretsene som er det kun 2 som jeg er kjent med,det er min,og en som er rød som en kjøreskole eier i bergen!!Du forveksler nok med det kittet som bare er et tynt panel med striper som du limer på døra,og bakover mot skjermen!! Rieger testarossa look ellerno heter det!!

Har du planlagt noen små turer nedom her igjen eller bruker du den ikke hit lenger? Ser ut som det er litt motor i den og? er det orginal calibra turbo 4*4 eller? Eneste jeg så av den, var rompa, når den stod ned mot garagen.. Begynte å lure på om jeg hadde husket feil om den bredden på den, men det gjorde jeg jo ikke =). Bredding av biler slår omtrent aldri feil :D

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den gullfarga var drit tøff, liker poppa breddere... får litt mer race feeling da+ at den hadde nydelige felger

da elsker vel du omtrent Top secret supraen til japan auto? det gjør egentlig jeg og..om jeg hadde vært eier, og hadde fått gjort noen få endringer..

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du seier det så forveksler jeg nok ja, har sett en del med kun di stripene.. Gikk litt fort i svinga, beklager:)

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider