Gå til innhold

seriøst bredda calibra + audi 80 i polititrøbbell?

Ranger emnet

Dimmu87

Anbefalte innlegg

Den lilla det er snakk om her er min catano. Om du har sett den i fredrikstad er ikke rart,siden dama mi bor der!!

Mkalle: En del calibra`r med det kittet faktisk,hvis meg bilder med norske skilt!!innen opel kretsene som er det kun 2 som jeg er kjent med,det er min,og en som er rød som en kjøreskole eier i bergen!!Du forveksler nok med det kittet som bare er et tynt panel med striper som du limer på døra,og bakover mot skjermen!! Rieger testarossa look ellerno heter det!!

Det gikk en lik calibra på ålgård (litt sør for sandnes) for et par år siden. Mener det var samme farge som din. eller var det kanskje din?

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Calibraen, men snudde meg raskt tilbake og tittet på noe annet i stedet.

Audien var i kontakt med en annen bil og mistet bakhjulet. Ingen dramatikk og førerne avklarte situasjonen på stedet (iflg BT). Politiet var bare på tur når de oppdaget situasjonen.

Det var også en liten smell i rundkjøringen (Eidsvågbotn) og politiet ville sjekke hva som skjedde der også

Grunnen til at jeg vet dette var at jeg kjørte også forbi og det dukket opp en liten notis på bt.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Calibraen, men snudde meg raskt tilbake og tittet på noe annet i stedet.

Audien var i kontakt med en annen bil og mistet bakhjulet. Ingen dramatikk og førerne avklarte situasjonen på stedet (iflg BT). Politiet var bare på tur når de oppdaget situasjonen.

Det var også en liten smell i rundkjøringen (Eidsvågbotn) og politiet ville sjekke hva som skjedde der også

Grunnen til at jeg vet dette var at jeg kjørte også forbi og det dukket opp en liten notis på bt.no

calibraen va fin den.. møsste bakhjule :roll:

kor e eidsvågbotn? de sto jaffal en pollti bil å en bil te der enn svinga opp te åsane gamle kirke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hassa: Joda bruker den dit en gang i blant,men har en annen bil også som jeg bruker som jobb/pendle bil,og nå som det er så fint vær så kjører jeg en del sykkel istedenfor bilen.Og nå står den til clutch bytte,orignial clutchen tålte ikke rundt 500nm nei :P Har og slitet med litt barnesykdommer på trimmen,ettersom det er en del selv lagd, ikke noe ferdig kit du får kjøpt det som sitter der,men ting er på bedringens vei nå:)

Bilen var en original calibra 4x4,men er ganske trimmet nå,også er det byttet til en sterkere fordelingskasse som fordeler mye mer til bakhjula!!

Bjellings: Jo denne gikk i ålgård før,kjøpte den der!så det er nok min det ja!!

Alle andre: takk til de som likte bilen min:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...