Go-carter Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hehe, jeg har greid å rote bort koblingsskjemaet til turtelleren Type AutoGauge Følgende kabler: Rød Svart Grønn Hvit Regner med at rød og svart er pluss og minus, men hvor skal de andre? :S Takker hvis non kan hjelpe! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 du finner sikkert ganske mange tråder om dette hvis du søker men tror det er: svart = jord rød = + grønn = Minus siden på coilen hvit = + svart og rød er sikkert bare til belysningen. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Søkte og fant nå, hehe, sorry..:iconsm Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bendjamin Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Søkte og fant nå, hehe, sorry..:iconsm Hei! Er på samme linje meg deg her nå, har kjøpt en brukt 5" turteller fra autogauge, også trenger jeg et koblingskjema og koble etter! Kan noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Hei! Er på samme linje meg deg her nå, har kjøpt en brukt 5" turteller fra autogauge, også trenger jeg et koblingskjema og koble etter! Kan noen hjelpe? du finner sikkert ganske mange tråder om dette hvis du søker men tror det er: svart = jord rød = + grønn = Minus siden på coilen hvit = + svart og rød er sikkert bare til belysningen. Skjønner det er vanskelig å lese Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg