Bad_Tazte Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 noen som vet om vento`n noen gang har kommet med syncro? vet at i den tiden bilen het jetta kom den med syncro... har lekt med tanken om at det kunne vært morro å bygd syncro på vento`n om d lar seg gjøre... hvis ikke vento syncro eksiterer kan jeg kansje bruke drivverk fra en jetta så sant akselavstand osv passer overens fra jetta til vento? noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 vento har vel aldri kommet som syncro nei.. trur egentlig du kan slå i fra deg tanken på å bygge om til syncro med en gang da det er store karroserimessige forskjeller og veldig veldig lite sansynlig at biltilsynet kommer til å godkjenne en slik ombygging.. ( må bytte tunell +++ ) og da snakker vi egentlig om å bytte store deler av gulvet i den.. mulig hvis dem "godkjenner" det at dem krever at du må ha godkjenning fra TuV på det og da kommer det i allefall til å koste en liten formue.. mener å ha hørt noe om at dem ikke godkjenner ombygging til 4x4 lengere heller.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Vento kom vel med Syncro på VR6`n vel? :P Mener jeg har lest det en plass :P Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 på golf3 var det vr6 syncro ja, men jeg har i allefall aldri sett vento vr6.. ( ikke i usa engang http://www.vwvortex.com ) finner ikke noe om den på google heller. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bad_Tazte Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 etter det jeg vet tror jeg egentlig venton har kommet med syncro... har ikke sett det noen plasser. vet at det blir vanskelig å få det til siden jeg må ombygge mye i underbygget for å få plass til drivverk og ikke minst å få det godkjent, må nok til tuv ja... men det hadde vært et morro og vanskelig prosjekt... men synes egentlig der er rart hvis vento ikke har blitt produsert med syncro? siden jetta`n hadde det og Bora`n kom med 4-motion.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 etter det jeg vet tror jeg egentlig venton har kommet med syncro... har ikke sett det noen plasser. vet at det blir vanskelig å få det til siden jeg må ombygge mye i underbygget for å få plass til drivverk og ikke minst å få det godkjent, må nok til tuv ja... men det hadde vært et morro og vanskelig prosjekt... men synes egentlig der er rart hvis vento ikke har blitt produsert med syncro? siden jetta`n hadde det og Bora`n kom med 4-motion.. Høres merkelig ut ja, men uansett tror jeg heller jeg ville rappa deler fra golf 3 syncro en jetta 2. Akselavstander og slikt er jo helt likt så tror det er mer heldig me tree`r syncro en toe`r som utgangspunkt og da er det vel ikke umulig at det er letere å bygge om hele baken på golfen til vento en å begynne å kødde med understell og driverk+ alt det andre det ville dratt med seg, men er helt enig at det ville vært rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg