Phantom Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 På tur til å flytte (igjen) til Stavanger å husker ikke helt kjørerute.. Ser på Eniros kart og Gulesiders kart, begge er relativt crap etter hva jeg ser. Så, er det noen som kan liste opp noen holdepunkter på ruten ? Starter jo med Tromsø-Narvik.. er liksom første holdepunkt så videre.. Mener jeg kjørte om Odda/Gol sist men er litt diffust. Om noen har kjørt denne ruta og orker å liste opp holdepunkter for raskeste måte(korteste, orker ikke kjøre via Sverige og Oslo liksom). Takker på forhånd, kjører i morgen så etter i morgen er denne tråden ikke nyttig for min del i alle fall. Nb! Har med bilkjøring å gjøre så regner med den ikke er "anti-bilrelatert" og blir slettet Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 http://www.geoweb.no/veibok/index.jsp Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Takker, ble litt klokere, finner ikke ferga Årsvågen-Mortavik da men den dukker vel opp på veien.. Grøss... kjøre i masse timer, blææ Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 hvorfor ikke kjøre sverige? er jo bedre veier og høyere farts grense. og du slipper bomstasjoner på turen nedover vi kjører alltid sverige om vi skal til en plass sør i norge, vi har kjørt norge enganga og aldrig mer Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 blir en litt veel omvei når man skal til Stavanger, Trøndelag, østlandet greit.. Det beste blir nok E6, Otta, Lærdal, Bergen så Stavanger tenker jeg. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Takker, ble litt klokere, finner ikke ferga Årsvågen-Mortavik da men den dukker vel opp på veien.. Den dukker opp ca 3 mil etter et sted som heter Aksdal i nærheten av Haugesund, og når du kommer i land i andre siden er det ca en halvtime til du er i Stavanger. Ferjene går "hele tiden" da dette er en ganske traffikert strekning (utenom natt til søndag). Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Thank you Awt Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 E6 ned til Trondheim (ukjent vei for meg det der men), kjør nedover mot Orkanger, om Surnadal, Halsa - Kanestraum fergen, over Krifast broen. Så kan du velge om du vil fortsette indre mot Molde eller ytre mot Molde (Ytre så får du jo med deg Atlanterhavsveien osv, veldig fint) Så kjører du til Molde ja, og videre E36 ned til Stavanger, gjennom Bergen. Fra Molde til Bergen er det 5 ferger da men. Blandet veiforhold, men du får jo med deg en hel del på turen ned da. Trollstigen osv. Ellers så smeller jo Gule Sider opp korteste vei for deg på et par sekunder. Slenger ut bare et forslag jeg. Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg