Gå til innhold

Noen som vet om turbo motorer som skal selges?

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet om en eller annen B230FT/FK som selges for en brukbar penge. Har søkt på blocket.se men fant ikke stort. Så er det noen som vet om en motor som skal selges løpet av året her. Må begynne å spare nå ja.

Bør være komplett, ikke gått så veldig langt. Generelt i bra stand. Tips noen?

Må skifte ut B23A min da jeg har fått rådebank, motoren har fått for lite olje eller rettere sagt gått tom for olje:(

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
colli på forumet her skal selge b21et for 6k:)

Ja, det vet jeg har allerede hatt en liten samtale med han via PM. Men problemet er penger og hvordan jeg skal få motoren til Trondheim fra Bergen. Kan ikke kjøre med egen bil og jeg vet heller ikke om det er noen som gidder å kjøre tur/retur Bergen.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Ja, det vet jeg har allerede hatt en liten samtale med han via PM. Men problemet er penger og hvordan jeg skal få motoren til Trondheim fra Bergen. Kan ikke kjøre med egen bil og jeg vet heller ikke om det er noen som gidder å kjøre tur/retur Bergen.

Betaler du bensin og litt ekstra, kan jeg og en kompis ta turen oppover.. Bor ikke så langt fra Colli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt deg pm,

går ei hurtigrute fra bergen til kirkenes:) veldig fint om man ikkje gidder å reise langt ikkje er det så alt for dyrt heller:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler du bensin og litt ekstra, kan jeg og en kompis ta turen oppover.. Bor ikke så langt fra Colli..

hehe, er du glad i å råne, eller?? :p

du kan få den sendt med norcargo.. jeg fikk en bakaksel fra østlandet, levert i nordhordaland, for 700kr.. Men da ble den sendt fra firma, til firma..

dog. var det tillegg i frakt, pga. "uegnet" stabling, så den ble fakturert for en palle.. (var i fjor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk av klart det nærmere fra aremme. Men tiden vil vise hva det blir til. Er ikke B21ET litt for glad i bensin da? En kompis av meg har hatt B21ET før, var riktig nok trimma med topp og kam++ da. Brukte vel liter ved normal kjøring og 2-2,5l ved råning/tullkjøring nevnte han. Det blir ikke billig med dagens ran av bensinprisene.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider