ZAbatmaN Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hei! vet ikke om dette har vært postet før, men ønsker gjerne å høre hvor dere handler deler, og hvorfor... Ønsker gjerne at dere kommer med flere butikker. Hadde også vært fint med om dere kom med det motsatte, hvor dere ikke handler og hvorfor, her må dere ha en god grunn. Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Firma du ikke skal handle fra: VW Car Consult, bytta navn til Top Car Tuning. Bestilte justerbart senkesett der 26/02-06 og har enda ikke fått settet eller penga. Han utsetter stadig fristene sine for tilbakebetaling. TV 2 Hjelper Deg, Forbrukerrådet og Forbrukerombudet er varslet (sender over en bunke med dokumenter til Forbrukerrådet i morra, har alt gjort det samme til Forbrukerombudet). Søk litt rundt her og på VW-Audi Club forumet så skjønner du at det firmaet ikke er mye seriøst.. Firma du kan handle fra: Norsk Bildel Senter, har kjøpt et par ting fra dem og de har utrolig bra kundeservice og er hyggelige å prate med og hjelpsomme. Så jeg kommer til å handle mesteparten av tinga mine der fremover regner jeg med, selv om de er litt dyrere enn andre. Men da vet jeg i allefall at jeg får det jeg betaler for :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 vw consult/Top car Tuning har jeg hørt MYE om, og ikke en eneste en er positiv, det går på alt fra at de ikke leverer til at de ikke betaler tilbake til kunder. Det firmaet skulle vært lagt ned! Tror det var en tidligere kunde der som hadde bestillt senkesett(hvis jeg ikke husker helt feil) som syntes det begynte å dra ut, etterhvert som de utsatte og utsatte frister så ble han lei, og tok kontakt med produsent, fikk der vite at firmaet ikke hadde bestillt noe deler, og at de hadde hørt flere klager fra kunder tidligere. Drittfirma! Men kom med flere gode og dårlige butikker:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg