Gå til innhold

Finn en feil på denne bilen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne har blitt postet her..

Finn en feil på denne, se nøye!

Ja den er stygg, masse plastikk osv, er ikke det jeg er ute etter.

attachment.php?attachmentid=3386&stc=1&d=1153315228

attachment.php?attachmentid=3387&stc=1&d=1153315228

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vist for enkel denne tydligvis.

Eller for å si det på en annen måte, dere har for god kjennskap til biler.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: skulle egentligt slette svaret mitt så andre fikk muligheten.Men Massern kom meg i forkjøpet!

Hmm, hadde kanskje vært mer moro om andre hadde fått tippet litt også å sett om det hadde kommet mange rare svar. Men gjort er gjort:)

Men skjønner fortsatt ikke hvorfor noen vil koste på en bil for at den skal ligne på et stikk motsatt merke. Har man Honda så har man Honda, har man BMW så har man BMW. Tør ikke en gang å forestille meg hvor mye tid og penger den karen bokstavelig talt har sløst bort på Honda'en.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hadde kanskje vært mer moro om andre hadde fått tippet litt også å sett om det hadde kommet mange rare svar. Men gjort er gjort:)

Men skjønner fortsatt ikke hvorfor noen vil koste på en bil for at den skal ligne på et stikk motsatt merke. Har man Honda så har man Honda, har man BMW så har man BMW. Tør ikke en gang å forestille meg hvor mye tid og penger den karen bokstavelig talt har sløst bort på Honda'en.

Mange med honda som vil ligne på andre bilmerker, mange har lexuslykter, angel eyes og m3 speil..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så dritlenge på det bildet for å finne en feil før jeg scrolla nedover og så på svarene. At det var en honda skjønte jeg jo med en gang, men jeg trodde den hadde en alvorlig feil elns:p

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok hvert billiger for han å kjøpe bmw i første omgang...

men du vet "VTEC RULES" :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med honda som vil ligne på andre bilmerker, mange har lexuslykter, angel eyes og m3 speil..

Ja, men å dra den så langt ut ser jeg ikke no poeng i samma hva slags bil man har, og vil at den skal ligne. Forøvrig en motsander av både Lexuslykter og M3-speil. Angeleyes går til nød på noen biler.

Ville nok hvert billiger for han å kjøpe bmw i første omgang...

men du vet "VTEC RULES":thumb

Hehe. VTEC er morsomt det, men om BMW var bilen han egentlig ønsket seg, og VTEC var motorønsket, så ville det vært 104 ganger kulere og bygd om en BMW med VTEC-motor. Eller å bare latt Honda'en vært en Honda så lenge det var den bilen han kjøpte seg i utgangspunktet.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minner meg om den gangen pimp my ride folka lagde bmw front på en eller annen ford eller noe. grusomt

Ikke minn meg på den, Ford Laser + BMW E36 front m/angels = DOH!

Civic Coupe EK, destroyment.. Håper den har en EB under panseret...

En ting jeg ikke skjønner, du bruker så mye penger på å få den til å se BMW ut, og du gidder ikke å henge opp potta?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider