yoyofish Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Lurte på om disse stemplene er klare for kassering. Ene stempelet har fått noen merker i toppen, og det andre har mista en liten bit. Tenkte på å dreie av stemplene litt så merkene blir borte, ca 1mm eller så. Hva tror dere om det? Samme merkene i ene forbrenningsrommet også, tenkte å planslipe toppen så blir vel dette bra. Ene stempelet har også en skade på nedsiden, et lite hakk eller hva jeg skal kalle det, katastrofe eller spiller det ingen/liten rolle? Takker for alle svar! Håper stemplene tåler litt mer juling! ;) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hva har skjedd her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Ser ut som tenningsbank. Steplene kan brukes ja, men hvis det er noe skikkelige saker som skal bygges ville jeg skaffet nye Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Jeg kjøpte motoren sånn så ikke spør meg hva som har skjedd. Tenningsbank er det jeg tipper og ja. ;) Har bestemt meg for å dreie av dem og bruke dem, så får vi se hva de duger til. :) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg