B230ft Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 jeg har kjøpt en slik, brukt men ubrukt..så ser jeg på eska at det er type flathead kobling(det stemmer vel?) sånn det er på orginale btr'n med o-ring tettning, men på den jeg har kjøpt er det slange kobling.. noen som vet om koblingene er skrudd fast? har prøvd å vri litt men virker ikke elt som den kommer.. skal jeg bare levvere tilbake eller finner jeg overgang? gav 600,- for dne forresten.er det litt stiv pris? modell AIR001, og etter hva jeg finner ut en 1:1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 får kjøpt justerbare trykkregulatorer som passer rett på fuelrailen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Koblingene er limt....skikkelig piss. HAdde en Malpassi med skrudde koblinger før som passet rett på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hvor da maxis? pris? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Kg trimning i sverige har vel malpassi?rundt 500 om jeg ikke husker feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hvor da maxis? pris? Jeg kjøpte en av arild solberg en gang i tiden,den var bolt on rett på fuelrailen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 sorry for bruk av tråden din, men jeg bare lurte på hvorfor jeg har så mange innganer/utganger på btr'en min? ser alle har bare inn og ut. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124413&highlight=malpassi Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 sorry for bruk av tråden din, men jeg bare lurte på hvorfor jeg har så mange innganer/utganger på btr'en min? ser alle har bare inn og ut.http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124413&highlight=malpassi Det er vel fordi du har en helt annen type regulator,enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hvor selger dem proggresiv btr som har "o-ring kobling" som passer bolt on på fuel railen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Koblingene er limt....skikkelig piss. HAdde en Malpassi med skrudde koblinger før som passet rett på. tror du det er mulig da å nappe ut gamle koblingen å lime inn en ny flat-head? slik den er nå er den hvertfall rimelig ubrukelig! noen som vil bytte?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerfish Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Du kan sette den i serie med orig. Funker fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 780'en har en just.btr. som står på fuelrailen.. Har ikke sjekket hvilken btr det er, men den ser ut som den er laget for å passe. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.