Gå til innhold

Video - RC Nitro med glatte dekk

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er helt standard 200mm nitro RC såvidt jeg har forstått. Regner med at utformingen her nesten helt lik på din RX-7 så det bør gå greit. Hjulbuene osv er i alle fall helt like.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkene går litt utenfor, men det har litt med plasten som presser på gummien rundt dekket å gjøre. Har litt lyst til å lakke min selv, men får nok drøye det. Den ser jo ikke dumt ut med orginalfargen egentlig. Litt værre ned RX-7'n din ;) Stickers vet jeg ikke hvor man kan få tak i. Hvis du først skal lakkere så kanskje det er like greit å holde den clean.

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda-look på en RX-7 har jeg aldri sett, men mulig det kan bli fett. Den blir uansett ikke værre vil jeg tro ;)

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig. Må først bestemme meg for om jeg skal bruke det til elektrisk starter til nitrobilen eller ikke. Skal si i fra hvis jeg bestemmer meg for å selge det.

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si nitrobil er mye vedlikehold og lite kjøring. Har sikkert med at jeg er nybegynner å gjøre, men jeg har snart skrudd ut og inn alle delene i bilen tror jeg ;) Håper å få den igang igjen snart. Veldig sugen på å få kjørt mer, men det virker som det alltid er noe som går galt.

x BMW E28 518i '85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

jeg hadde bensinbil før.. en sintech med 21. motor. MYE skruing og lite kjøring må jeg si... men nå har jeg kjøpt meg en tamiya tt-01 (bmw e30 m3 warsteiner) med orion 7T motor og unlimited reg. og den går faenma nesten like bra. faktisk litt kjappere på aksen (grunnet vekta), og toppfarta er ikke langt unna. dreiv faktisk å burna donuts (ja det ble både røyk og sorte striper ja) med den i går kveld.. helt til batteriet smelta da.. :)

har ikke testa den med drifting hjula ennå.. men det må jo bli helt vilt.

så teknologien har kommet seg på el bilene også må jeg si..

er ikke som sist gang jeg hadde el. bil.. the frog, med rs 540 motor..:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde bensinbil før.. en sintech med 21. motor. MYE skruing og lite kjøring må jeg si... men nå har jeg kjøpt meg en tamiya tt-01 (bmw e30 m3 warsteiner) med orion 7T motor og unlimited reg. og den går faenma nesten like bra. faktisk litt kjappere på aksen (grunnet vekta), og toppfarta er ikke langt unna. dreiv faktisk å burna donuts (ja det ble både røyk og sorte striper ja) med den i går kveld.. helt til batteriet smelta da.. :)har ikke testa den med drifting hjula ennå.. men det må jo bli helt vilt.

så teknologien har kommet seg på el bilene også må jeg si..

er ikke som sist gang jeg hadde el. bil.. the frog, med rs 540 motor..:m'm:

at det kom røyk ifra hjula dine og ble svarte striper med en el bil, DET tror jeg ikke noe på. en TT 01 med alt originalt untatt motor og fartsregulator og så spola piruetter? tror ikke før jeg får se det... 7T blir ikke noe tess med drifte dekk, er bare å glemme, jeg personlig anbefaler 13-17T motor for drifting...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider