sp0ky Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Klarte ENDELIG teorien i dag! Tipp hvor mange feil jeg hadde!!!:thumb Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 3 feil ;)= Grattis!!!! :D moro Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Gratulerer! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 takker.. hadde 2 faktikst. aldri vert så fornøyd før. hadde ikke lyst til å se på skjermene om jeg hadde bestått.. Var skummelt. var så svett i nevene at jeg måtte tørke meg på kvitteringa...:thumb Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 grattis:D her er min historie: runde 1. gidda ikke å lese, dro ned og tok prøven..14 feil:-S runde 2. kjøpte den derre gulboka, leste til kap 4, dro på http://www.teoritentamen.no for så å stryke, jaja vi tar'n igjen til BT.. fikk 7 feil:D maxx flaks Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Genialt...:thumb Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 litt off topic men...er det bare ett svar som kan være riktig eller kan flere av alternativene være riktig? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Bare ett. men alikavell. mange av spørsmålene står det ikke NOE om i boka... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 som hva? må ta prøven snart så er jeg ferdig med den Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 hugsar eg tok prøve igjen når eg mista lappen, fekk 3 feil utan å ha lest teori på 3 år, det var gratis i forhold når eg tok den første gongen med fleire svaralternativ... grattis! Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Grattis:hello: Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Gratulerer:) Fikk 8 feil første gangen å 3 andre gangen jeg:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Bare ett. men alikavell. mange av spørsmålene står det ikke NOE om i boka... sant, men mange av de spørsmålene igjen BØR du rett og slett kunne uten å ha lest boka også ;) om det ikke står noe i boka om hva nummeret 113 er til, så bør du vel nesten ha fått det med deg ellers.. :) men så vet jeg lite om det nye typen av prøva.. hadde den gamle selv.. :) men gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Jeg tok også prøven for litt siden.. Leste til midt i kap 3 og gav opp, og testa med heller litt på http://www.teoritentamen.no noen ganger.. Bestod med 4 feil.. Strykprosenten er 70% hittil i år da :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 ja og jeg høyner % med 11 på første forsøk og 13 på andre:p grattis, Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg