Brede Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 D FNF spillet så dårlig ut. Som noen andre her sa, så helt arcade ut, så ut som det var altfor lett... Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Så på de D1 GP filmene på gamespot. Så kult ut på første filmen, andre filmen hadde jo ingenting med spillet å gjøre. Så kom 3. filmen. Så kult ut, ikke super-lett, men så kom skuffelsen.... Du må ikke være medlem for å se på filmene, bare for å laste ned. Dra å se på film nr. 3. (Gameplay movie 3) Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Så på de D1 GP filmene på gamespot. Så kult ut på første filmen, andre filmen hadde jo ingenting med spillet å gjøre. Så kom 3. filmen. Så kult ut, ikke super-lett, men så kom skuffelsen.... Du må ikke være medlem for å se på filmene, bare for å laste ned. Dra å se på film nr. 3. (Gameplay movie 3) åssn skuffelse? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brede Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Ok, for de av dere som ikke gidder å se på filmen: I film nummer 3 er det in-game footage av biler som prøver å drifte en stund, så plutselig kommer det ting som ikke hører hjemme i driftespill; et hopp... Så senere er det flere hopp og stunt-ting. Minnte meg veldig om Stunts/4d sports driving (det gamle spillet der du har hopp og loops og kan lage egne baner). Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Når det gjelder D1 GP er det noen som helst måte man kan lage sin egen bil på det spillet eller er det bare utvalgte biler? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 åssn skuffelse? hopp i et drifting spill? :puke nei, eneste spillet det virkelig er moro å drifte i er LFS :thumb Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 i filmen var jo grafikken bra da. Men Wtf?! hva var det hopp og "lupe" greiene?! personlig syns jeg at det var dumt, barnslig, idiotisk.Kan de ikke lage masse svingete vei for best mulig drift? ikke noen idiotiske hopp tull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hopp i et drifting spill? :puke nei, eneste spillet det virkelig er moro å drifte i er LFS :thumb Hvertfall den LFS jeg prøvde,syns jeg at den var elendig, det er mitt førsteutrykk. grafikken var torturerende, kontrollen fikk jeg ike til,med ratt altså,etter det gadd jeg ikke. Med største grunn av at jeg aldri Betaler for spill. Hvis jeg hadde gjort det, hadde økonomien min sprukket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 oppdatert info: http://www.namco.com/games/fastfurious/ Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Har lastet ned F&F for noen dager siden, og kan ikke si jeg synes noe om det, men så har jeg kun testet i 10 minutter, det holdt for meg... Det ligner litt på NFSU underground, men kommer ikke i nærheten av det... Når det gjelder D1 spillet som er blitt litt diskutert her, så har jeg spilt igjennom det på alle levels, og har ikke gjort annet en å drifte, det er ikke noe hopping med, som jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 godt det endelig kommer et spill med litt ordentlige japser! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hvertfall den LFS jeg prøvde,syns jeg at den var elendig, det er mitt førsteutrykk. grafikken var torturerende, kontrollen fikk jeg ike til,med ratt altså,etter det gadd jeg ikke. Med største grunn av at jeg aldri Betaler for spill. Hvis jeg hadde gjort det, hadde økonomien min sprukket. Haha. Lfs er elendig? Det er første gang jeg har hørt. Jeg syns det er det beste spillet jeg noen gang har prøvd. Fysikken er rå. Grafikken er også bra. Kontroller er ikke noe problem og få til heller. Lfs er nesten det eneste spillet som duger til drifting ja. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Ser ut som søppel i forhold til D1 grand prix spillet som kommer om noen dager hvor kan man bestille det?? (Hvis du vet det da;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hvor kan man bestille det?? (Hvis du vet det da;)) Jeg har det :D Tror ikke det har kommet her i landet, så du må vel ha chip i din ps2 for å spille det... Men det kan også ordnes her ;) Send meg en pm du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg har det :D Tror ikke det har kommet her i landet, så du må vel ha chip i din ps2 for å spille det... Men det kan også ordnes her ;)Send meg en pm du... er dette å tolke som Warez-post? :watchout Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg