Stealth Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Har spilt det Fast and Furious spillet en del, og det er greit. MYE bedre enn alle de NFS Underground spillene (U, U2, MW og Carbon). Fysikken er en del arcade, men mye bedre enn NFS spillene. Det finnes bra drifting i spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 MYE bedre enn alle de NFS Underground spillene (U, U2, MW og Carbon). Hvordan vet du at det er bedre enn nfs carbon? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 For jeg har testa demoen på PS2, og den var like elendig som de tidligere versjonene. Fysikken er bare for forferdelig imo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 hah da blir d innkjøp i tokyo drift-spill ihvertfall, finnes det til salgs i norge? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 noe nytt her da? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 For jeg har testa demoen på PS2, og den var like elendig som de tidligere versjonene.Fysikken er bare for forferdelig imo. Det ligger jo i ordet DEMO da! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Er det noen som vet noe om hvor jeg får taki F&F-spillet siden noen antaklivis, har det da? Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Det er ikke den første "the fast and the furious" spillet som har kommet ut, har jg hørt. Det er 1 spill som ikke kom til norge siden Need for speed underground kom ut her i Norge. Vet ikke om det er sant, men har hørt det. Jaja:P håper det spillet er bra:) Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få taki spellet, Om det er til salgs noen steder? Hvis Nedlastbart, send link til Torrenten på PM. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 fast and furious vart vel ikke gitt ut i norge, spillet altså.. husker jeg så på bilder av det for 4 år sia ca elns:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Mener det NYE Spillet din stut, Les før du skriver! :angry: Les det som jeg har slitt med å få taki info om på første sida.... Sorry jeg er bare så sur når folk kommer med sånn utsagn... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Det er ikke den første "the fast and the furious" spillet som har kommet ut, har jg hørt. Det er 1 spill som ikke kom til norge siden Need for speed underground kom ut her i Norge. Vet ikke om det er sant, men har hørt det. Jaja:P håper det spillet er bra:) Ja det stemmer det kom ut et 2f2f spill men kom seg aldrig til norge så jeg tviler litt på om td kommer til norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 altså det dere sier om grafikken på spillene. skal dere ha BRA grafikk på spillene skaffer dere spillenen til pc'en er der du kan stille på grafikken og og få best resultat. spillekonsoller er som en pc men grafikkortet der er ikke like bra som det du får til pc om dagen. dem pleier ikke å si at det kommer på pc men som regel så gjør det det, tror det har noe med internett kopiering å gjøre at dem lokker folk til å kjøpe til konsoll siden det står at du ikke får det på pc sån at dem tjener penger på spillet i stedet for at alle laster det ned :P. slutta og spille konsoll da jeg skaffa meg en ordnlig pc. også de bildene fra det nye fnf spillet er jo bare bilder av et halvferdig spill. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har spilt det Fast and Furious spillet en del, og det er greit.MYE bedre enn alle de NFS Underground spillene (U, U2, MW og Carbon). Fysikken er en del arcade, men mye bedre enn NFS spillene. Det finnes bra drifting i spillet. detta spillet du mener the fast and the furious :roll: men tilbake til quoten din så her på en side link her står det følgende: You have to wonder why it's taken so long for a game based off The Fast and the Furious to hit the PlayStation 2. After all, the 2001 flick resulted in multitudes of teenagers attempting doughnuts and other street tricks in theater parking lots nationwide, and with the two sequels having a similar effect, the market is obviously there. Then again, there was that previous attempt at making a Fast and the Furious title back in 2003. Developed by Genki, backed by Universal Interactive, and set for both the PlayStation 2 and Xbox, the game suffered delay after delay amidst rumors of a troubled development before it was eventually cancelled for unknown reasons. That cancellation was probably a good thing though, as early reports of the game weren't exactly glowing. Better to make a notable product than to release a mediocre one, after all. så du sier altså at du har spilt spillet hum ja ikke veit jeg hva du har spilt men da må du ha fått tak i det på et rart vis. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 http://www.gamespot.com/ps2/driving/fastandthefurious2006/index.html Ble utgitt 26. september 2006. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg