Gå til innhold

Hva synes dere om felgene?

Ranger emnet

kentiver

Anbefalte innlegg

Hay:P

Lurer på å kjøpe meg http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=80_1657&products_id=3272

til sommerfelger på bilen min. Er da en Golf 2. Hvordan tror dere di blir på bilen? Pene? Stygge? For store?

Har fra før 15" Artec Cup felger, er jo ok di da. men litt små. Hvordan blir disse å bruke som vinterfelger? Helt jævli? Er 195\15\50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, knall. Har 15 nå, tok litt borti før jeg fikk Koni, men BANKET LIVSJITN ut av skjermen på innsiden, så nå tar det ikke borti lengre. Men tror jeg satser på 30\35 profil eller noe slikt. Får se når jeg får felgene:)

Ps: Ingen som vet hvordan Artec Cupen blir som vinterfelger? Blir de for bredde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, må jo vite bredden på felgen før man kan vite om de er for breie. Men funker det på sommeren så vil det funke like fint på vinteren med samme dekkdimensjon.

Felgene var fine de, men må nok senke mer enn 40mm om det ikke skal se ut som Golf'en ruller på plattåsko. Hva er innpresset på felgene du har bestilt?

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaleste Fk felgene leveres med er 8-17. Da må du enten ha 205/40-17 strekt over eller helst 215/35-17. Med ET 35 kan du med enkelte gewinde få problemer med klaring til fjærbeinet. Uansett må det nok valses en god del for at det ikke skal subbe.

8-16 blir perfekt imho

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider