Gå til innhold

Rød volvo 850 pick-up

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Evoman

Jeg har av diverse grunner valgt å ikke poste på dette forumet, er litt for lavmål for meg, da jeg tilhører en litt annen aldersgruppe og seriøsitet enn de fleste andre her.

Bare lurte litt på om jeg misforsto noe her ? Etter det jeg ser her så mener du at majoriteten av brukere på forumet her er lite seriøse ? Bare lurer altså

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evoman

Tror du må være rimelig paranoid. Tørre å møte deg ?? Hva i all verden prater du om ?

Du er ikke litt svimmel vel ? Jeg har av diverse grunner valgt å ikke poste på dette forumet, er litt for lavmål for meg, da jeg tilhører en litt annen aldersgruppe og seriøsitet enn de fleste andre her. Det er jo noe som tydeligvis kommer frem her nå.....

Regga dette nicket her, som jeg også bruker på andre motor-relaterte forum, i oktober i fjor, i følge din profil er du regga i desember, hvor får du de 2 åra fra ?

Men jeg spør igjen: hva slags evo er det du har, siden du gjør krav på MITT nick ?? Du er kanskje en av disse fjortiss-wannabe'ene som aldri har hatt noe annet enn enn råtten gammel haug av en bil ?

jaja skjønner jo de ut ifra det du skriver at du er utrolig voksen av deg...

hvem andre forum er det du bruker å skrive i?

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

jaja skjønner jo de ut ifra det du skriver at du er utrolig voksen av deg...

hvem andre forum er det du bruker å skrive i?

Ja hvor holder du til? Hvis det er noen homo debattsider så vil jeg ikke vite det.. the real evoman er ingen fjortiss og har mer peil enn de fleste. Virker utrolig mer fjortis en som regger nickt sitt overalt og ikke poster. Kan like godt gi faen da! Se heller litt på evo en din... hvis du har en? enda ikke svart på det. Blir vel for mange poster. Ser litt dumt ut hvis en har mange poster der en ikke vil skrive..:ass

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hvis det kun er homse sider du bruker nicket på så kan du bare ha det... det er ihvertfall igen andre bilsider du har det nicke på..

æsj har homofobi jeg.....

bør vel bytte nick jeg da.. til det gode gammle "crossarn" som har blitt brukt siden 1988.....

King

Of

StreetRacing

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _the real EvoMan_

hmm hvis det kun er homse sider du bruker nicket på så kan du bare ha det... det er ihvertfall igen andre bilsider du har det nicke på..

æsj har homofobi jeg.....

bør vel bytte nick jeg da.. til det gode gammle "crossarn" som har blitt brukt siden 1988.....

Aldri godt å vite med en som sier at en ikke passer inn her! :op

Ikke vet jeg...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sende en PM til Marius eller Håkon A det, så skifter de nick for deg.

Er forøvrig et firma i sverige som bygger om de bilene ja, som er nevnt mange ganger tidligere

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider