Gå til innhold

Nå blir bilavgiftene "billigere"

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

Jeg må le av stortinget når de sier at bilavgiftene blir billigere http://www.nettavisen.no/bil/article689500.ece ...Tar jeg ikke helt feil nå så vil vi som har "bensin slukende" (1.6liter og oppover) biler få noen fæle avgifter framover når den nye regelen trår til..

Prøver lissom å få det til å høres ut som de gjør positive ting..

- Det blir titusener å spare. Den gode nyheten er at mange biler blir billigere. Jo mindre drivstoff de bruker, dess billigere blir de, sier statssekretær Roger Schjerva (SV) i Finansdepartementet til Aftenposten.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forbanna møkkafolk hele gjengen.

Duste huer. Rett og slett..

Hva skal folket med feks campingvogn gjøre hvis dem ikke får ha bil med motor større en 1.6 ?

Er da mange som "Bruker" bilen sin, ikke bare A til Å.

Blir så overgitt.

Dem prøver seg også på å innføre KM avgifter

Men man har da bensinavgifter i dyre dommer.

Kjører man lite bruker man lite, kjører man mer, bruker man mer.

Dette er da KM avgift til tusen...

Er jo bare en gjeng hønsehuer som sitter på stortinget.

Dem tenker ikke mennesklig, bare dem er "flinke nok" til å finne på nye regler så blir dem høvdinger der oppe. Slik det fungerer nå hvertfall.

Er nok bare 10% der oppe som i det hele tatt bryr seg om bil.

20% som i det hele tatt kjører selv, resten sitter på i limoer eller taxier og bryr seg katta om trafikken.

Jeg husker den gangen dem intervjuet en av di mannfolkene der oppe, mulig det var Høyre?, uansett,, han ønsket mest i verden å sette ned alle fartsgrenser osv for å få høyere sikkerhet. Allt var farlig i trafikken osv.

Til slutt ble han spurt, "kjører dem selv bil?".

Hva tror du han svarte? "Nei" såklart.

Han hadde verken bil eller lapp.

DET er SLIKE folk som skal styre trafikkmiljøet i norge. Er det ikke sykt?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trafikk sikkerhet uteblir..

Jepp, og samtidig nekter de å bygge bedre veier, gjøre det mere gunstig for bilister å kjøre. bare dyrere og værre hele tida.

ALT for å spare miljøet, er så forbanna lei det miljøpratet alt skal jo handle om det! uten å tenke på hvordan det går med industri\næring dukenukem

Bakvendtland!

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan finnes dyre luksusbiler som slipper ut lite CO2, og de bør jo ikke få reduksjon i prisen

Dem er jo skikkelig bakvendte. De bilene som slipper ut lite får da ikke noe glede av det alikavel.

Da var plutselig ikke miljøet så farlig lengre, da var pengene til statskassen en viktigere faktor. Huff huff

Korrupte folk

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir titusener å spare. Den gode nyheten er at mange biler blir billigere. Jo mindre drivstoff de bruker, dess billigere blir de

Hahaha, nå lo jeg faktisk litt... Slik har det jo alltid vært, hvis de inkompitente nøttehjernene ikke har innsett det; mindre drivstoffforbruk = mindre påfylling av dritdyr bensin = mindre penger brukt...

Jeg har seriøst sett Smilyer som har hatt en mer skikkelig og intelligent opptreden enn de som sitter bak roret i Norge nå... Håper Norges befolkning liker varme steder, for helvete har ikke frosset over enda

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider