Zetec Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 For å gjøre det wabby mener kan være feilen (noe jeg tror det ikke er) er å ta ut spilleren av DIN-slotten, koble i ett par signalkabler du bare legger rett i gjennom bilen, dvs oppå seter osv og bak til forsterkeren, her skal du ikke kunne få inn noe særlig støy på kablene. Men jeg mener fortsatt på at problemet ligger i brente jordbaner. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Zetec For å gjøre det wabby mener kan være feilen (noe jeg tror det ikke er) er å ta ut spilleren av DIN-slotten, koble i ett par signalkabler du bare legger rett i gjennom bilen, dvs oppå seter osv og bak til forsterkeren, her skal du ikke kunne få inn noe særlig støy på kablene. Men jeg mener fortsatt på at problemet ligger i brente jordbaner. har prøvd å ha spilleren bak i bagasjerommet, da bruker jeg 0.5m signal kabler. forsterkerene er skrudd til ei mdf plate. men jeg jordet signal kabelen i begge ender, da kom støyen nesten bort, men den er der. har prøvd å jorde de tidligere å men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Hvis jeg skjønner riktig, så har du prøvd flere CD- spillere, og flere typer signalkabler. Men har du muligheten til å låne en annen forsterker, og prøve det ? hva slags bil er det du har montert det i, golf ? Har hatt noe støyproblemer i Scorpio, men i Jetta'n jeg har nå er det ingen tegn til støy. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by nilssolli ...men jeg jordet signal kabelen i begge ender, da kom støyen nesten bort, men den er der. Om du jorder signalkablene, så må du bare gjøre det i den ene enden. Ellers fungerer den som en antenne. Det hender faktisk at jeg lager signalkabel selv. Bruker en skjermet kabel med tvista par. Et par for hver kanal. Skjermen kobler jeg til jord i den ene enden. Har ALDRI greid å fremprovosere støy i en slik kabel. Pluss med en slik kabel, er resultatet og pris. Minuset er utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Jeg hadde en sånn der golf 2 for et års tid siden, da var det noe sinnsykt jord støy, heilt forferdelig, fra vifte, vindusviskere, dynamostøy og alt mulig... uansett.. jeg bare bytte chassisjordinga og bytta jordfeste på motoren, motorjorda var ihjælrusta! da forsvant støyen såpass mye at det var nesten umulig å høre den. ---- en kompis av meg har en møkka forsterker, macrom ettellerannet, der er det selve forsterkeren som støyer, testa med en anna forsterker, da var lyden helt fin. Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg