rogern Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 86 mod luke og grp a vinge = old stuff, men r felga = new stuff? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 det var da fælt til klaging a.ser da ikke så jævlig ut? klart det er jo ikke historisk riktig, men kunne jo ikke sette på flatt lokk med 91 model front. og begynne og sveise om foran ble for dumt.... har i tilligg fått tak i heveklossa, så da blir det nok bedre. og r felga er solgt til fordel for Mo'r. Noen som kødda med harleyen min..??? er sinnsykt hårsår anngående den assa... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 86 mod luke og grp a vinge = old stuff, men r felga = new stuff? det dem klager på her er vel at den vingen skulle sitti på en flat eldre luke. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 min fra dalhems er helt i orden den, eneste er at man må sparkle og pusse litt før den lakkeres..er bare "grov" finish på den når du får den.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 syntes ik det ser no ille ut jeg.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Nei, ny eller gammel luke, samme F det vel..?? Det er VINGEN som er tøff, og ser ikke gæli ut på ny bakluke heller.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hver sin smak,gruppe a vinge hører absolutt ikke hjemme på ein 86luke. Ser helt jæxxxx ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 R-felger og blå Volvo-merker hører ikke hjemme på en 240 heller!........... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 heldigvhvis så er det eiern sin smak som teller, hehe. syns nå det ser helt greit ut. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Det jeg mener og.. Syns bilen din er tøff jeg.. ;) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg