-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Hvordan sprut er lettes å bruke ? Lurer på om Haltech E6K er mye arbeid å montere.? Takker for alle svar:) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Det som er mest jobb er å få til hoved- og hometrigger. Dvs. sensor på veiv og kam/fordeler. Resten er en lek med å dra ledninger og plassering av coiler etc :) Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stortlem Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Noen som kan anbefale noen datasprut og gjerne med inkludert tenning også. Ville vært en drøm å dra ut fordeler, rotor, coil osv. Ser KG Trimning selger Hestec. Noen som har erfaringer med det? Egentlig ber jeg om erfaringer sånn generelt. Har bare lest om slike systemer, men aldr sett et :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hvis du skal kjøpe et nytt sprut, så vil jeg anbefale Autronic. Et helt nydelig sprut å jobbe med! :) Hestec kan ikke justeres online, så det anbefaler jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 har hørt mest godord om autronic! krb trading anbefalte det fremfor haltech sprut! autronic skal vist være lett og mappe og har gode løsninger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Men pris.- messig er vel autronic mye dyrere enn haltech ? Men man får vel hva man betaler for... som med alt annet. Billigste "data sprutet" å få tak i her til lands? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 >haltech e6x fra kr 11000+mva >autronic sm4 fra kr 13800 my raskere å få til å gå mail jeg fik fra krb da jeg skulle smelle turbo bmwn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 haltech e6k er vel ikke sånn kjempe problematisk og montere heller.. driver med det i 240'n nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg