LLH Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 vil tippe du ser feil. Er det ikke en maxi sikring vi ser, maken til denne? http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=299&c1=53&c2=82&c3= James, vet du hva jeg virklig savner som sticky?? hehe En ordforklaringsordbok.. hehe :D klarer ikke og henge med i svingene i forklaringene dine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg er helt enig i det du sier matador. Når jeg ser bildene fra denne forsterkeren så ser man jo at dette er da ikke der kraftigste på markedet. Men med tanke på Prisen og denne forsterkeren har en nogenlunde bra spenningsforsyning og utgangene er ikke av der verste jeg har sett. Så man kan si at den er verdt prisen sin da i alle fall. Den kommer ikke til å spille perfekt. Men har du dårlig råa og kan ikke få tak i noe bedre så kan no jeg annbefale denne i alle fall! Synes det er en greij forsterker i alle fall. For en eller anna grunn så minner layoutn å hvordan ting er gjort på inne i denne forsterkern på det rockford har xD mvh. Aleks @LLH: Lyst å låne et par elektronikk bøker av meg xD Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 for all del, den er nok verd sin pris men ikke noe mer ;) det jeg ville fram til er jo hvorfor andre forsterkere er dyrere enn denne eller generelt :) noe annet jeg utelot å nevne er at en del av billig produsert elektronikk er faktisk en del plagiat av bedre kretsløsninger men som sagt det er ikke bare selve kretsløsningen som gir bra lyd men kvaliteten av komponentene og toleransene som man setter til kretsene. Misfortå meg riktig: de fleste av oss har begynt med noe rimelig og :) og lært en del ved å "tweeke" det man hadde til rådighet... :m'm: James, vet du hva jeg virklig savner som sticky?? heheEn ordforklaringsordbok.. hehe :D klarer ikke og henge med i svingene i forklaringene dine.. haha... om det er noe trøst så er det flere av oss som slitter med det... ;) men "trøndersken" min er ikke helt go heller :shake forresten LHH: god jeg tar feil ang sikringen ellers ville det vært ille om det virkelig bare var en 15Amp sikring. Kunne jo vært en tidligere "rakket forsker" som modifiserte sin forsterker til å levere mer effekt ved å sette en større sikring enn original liksom... :hammer -hørt om han? :spinn holder en liten knap for at det er no fint det her jalla: "Owned by James EOD" :kiss cheers Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hehe.. hørt om han ja.. rakket forskern altså.. Vis alle disse tekniske utrykkene dine er trøndersk så.. hehe. Er da i trøndelag nå og skjønner da det meste :) Neida, bare jeg som har en gooooooood del og lære om forsterkere.. Nesten alt du skriver om sånne ting blir bare svada i hue mitt.. :D :hammer selv om det ikke er det.. Men leste nå i sta i prosjekt tråden din at du skulle komme med en lengere avhandling om forstrekere og innmaten.. så da er det vel sjans til og lære litt etter vært ;) :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 fik den idag, men har ikke fået prøvet den da min cd-spiller ikke virker :( Fått prøvd den enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 kanskje veldig sent, men man får kjøpt de der ennå så skader ikke med tilbakemeldinger på funksjonen :P jeg har en sånn forsterker, den med 3200w er 4x 240 ekte watt på den sist jeg sjekka specsa noe som er relativt realistisk (100a*14v = 1400w som igjen er mer enn 4*240 (960)) fungerer veldig bra, klarer å drive en basser på 4x 300wrms godt eneste negative jeg har funnet er at dne kutter ut når dne blir for vamr (dvs thermosikring) men er jo bare å fikse kjøling til dne så fungere den fint spørs også mye på hva man driver, har nå 2kanaler på en bakhøytaler (240w/stk) hver og en dobbel en på en 10" basser på 600w nå og kan spille i timesvis uten problemer. tenkte å kjøpe meg en til og lage meg en kasse med vifter på og kjøre et større anlegg etterhvert, men pengene strekker ikke helt til :P fik kdne for 850kr på qxl jeg da men :respect Siter saab 900 8v turbo 155hk 240nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 fungerer veldig bra, klarer å drive en basser på 4x 300wrms godt Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 jeg har en sånn forsterker, den med 3200w er 4x 240 ekte watt på den sist jeg sjekka specsa noe som er relativt realistisk (100a*14v = 1400w som igjen er mer enn 4*240 (960)) Det regnestykket er jo ikke realistisk. Forsterkeren din er ikke 100% effektiv. Du kan trekke fra 40-50% av teoretisk effekt før vi er i nærheten av hva den faktisk kan klare å levere. fungerer veldig bra, klarer å drive en basser på 4x 300wrms godt Èn bass på 4x300 watt? Hvordan får man til det? Hva merke og modell er denne bassen? Hvorfor skal dere være så opptatt av watt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Uanset så er det ikke så verst 700 W rms delt på 4 = 4 x 175W rms. og for prisen av 800kr så er det et røver kjøp. Of som sagt brokobler du til 2 x 175 + 1 x 350W rms. Så funker den forsterkeren sikkert veldig greit til to bakhøyttalere og en 10" sub med tanke på prisen. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Så funker den forsterkeren sikkert veldig greit til to bakhøyttalere og en 10" sub med tanke på prisen. Ingen tvil om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Dere hinter ofte til at også dyrere og mer kjente produkter bør være med på en slik liste (spesielt glenn) , burde kanskje være viktigere å fraråde folk styre unna dem en billlig jall. Enig i dette, bedre med billig dritt enn dyr dritt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg