Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehe, regna egentlig med disse svarene ja :)

Men har fått tenkt meg om nå, så har jeg bestemt meg for å beholde den så lenge det er mulig!

I sommer så skal jeg antageligvis jobbe som postmann, å da kan jeg klare å opparbeide meg ganske så mye penger, at jeg skal klare dette!

Nei, er ikke lån på bilen, og jeg gidder heller ikke å spørre om å få noe av far, da han ikke har så mye at han bare kan låne ut i vilden sky :P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nå har jeg fått et big time problem med bilen!

Her forrige uke kutta plutselig blinklysa når jeg sto og blinka.

tenkte det var sikringen, så dro hjem for å skifte, men det var det ikke gitt! da jeg skulle kjøre senere på kvelden, ville den ikke starte, å jeg skjønte ca nada..

Fikk dytta bilen i gang, men tørte ikke å stoppe den. fant ut litt senere på kvelden at det var alarmen som hadde tatt kvelden.

Fikk da kobla om startssperra, så får starta bilen, men da uten blinklys!

Et par dager senere sto jeg på en buss holdeplass, med nødblinken på, da det begynte å ryke kraftig fra dashen, og vips så var varselblinkern død..

Da jeg ikke har en dritt peil på det elektriske i bilen, så lurer jeg da på; Noen som veit hva som kan ha hendt her?

Det er litt kjekt med blinklys når jeg er ute å kjører :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli rart da, kanskje en kortsluttning eller noe da.. Har lukta litt svidd i min i det siste også når jeg har frest anlegget på full pupp i lengere tid. Men finner ikke no galt, så det er sikkert greit da:D

Må bli med på HHK en dag da Espen, og spionere på Ole!:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli rart da, kanskje en kortsluttning eller noe da.. Har lukta litt svidd i min i det siste også når jeg har frest anlegget på full pupp i lengere tid. Men finner ikke no galt, så det er sikkert greit da:D

Må bli med på HHK en dag da Espen, og spionere på Ole!:D

Heheh, skal få sett på det snart!

Ja, hvor ligger dette hen? jeg er med jeg ;D

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider