Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du tenker på blinklyset HSimpson?

Når jeg er inne på spørsmål så fyrer jeg et til:P

Er det lett å ta ut bakruta? Skal lakke ny bakluke, å har fått et fint tilbud, men da må ruta være av!

Stemmer. Er ikke store jobben å ta av de dekslene, og jeg ville sjekket bak der hvis det har luktet brent.

Bakruta aner jeg ikke noe om. -den er vel limt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Er ikke store jobben å ta av de dekslene, og jeg ville sjekket bak der hvis det har luktet brent.

Bakruta aner jeg ikke noe om. -den er vel limt??

Orker ikke å sjekke nå om det lukter brent.

Men blinklys releet var jo helt brent opp da:P

Det røyk no grusomt derifra å!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så jeg skal ha det ja:p

Da må jeg jo ta siderutene å da!?

Men vet du om den er vanskelig å ta av?

Fikser det.. Er bare og stikke innom en glassmester sjappe, så fikser de sikkert det fort..

Siderutene vet jeg ikke, er ikke no problem og sote med rutene i der. Bare tar litt lenger tid, og litt mer vanskelig. Men alt går:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hmm, har tenkt litt den siste tia, og jeg tror nok det går mot salg når sommern nærmer seg! Bare få fiksa de små problemene, sånn at det blir lettere å selge den!

Iom at jeg flytter etter sommern, og blir student, så er interessen for en billigere bil stor!

Lurer på om jeg derfor skal gå ned et hakk og bytte til golf II diesel eller noe i den duren!

Bilen blir å se på VW/Audi treffet på Jaren, Hadeland, på lørdag, så hvis noen er interesserte, så kan vi jo snakkes da!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KULT!! Hvor da? Vi kan snakke med onkel David, han har gjort noe lignende før!

Det heter Hønen handel, og ligger på et jorde 2mil utafor hønefoss. Jeg vil kalle det norgeshistoriens best planlagte kupp ass:D Fetter´n min er med liksom, han heter Ali Shpaa.

:D

Men seriøst, var dumt dette... Håper du vender tilbake mot riktig Generasjon Golf igjen en gang i framtiden da:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha, gode gamle hønen :P

Da kan vi dra på epleslang når vi først er i gang!

Jeg veita rakkern, blir en billigere bil til sommern/høsten hvis jeg får solgt min, så får vi se når jeg kommer hjem igjen..

Keen på noe nyere da egentlig:p Men vet aldri, plutselig blire nye III'r!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha, gode gamle hønen :P

Da kan vi dra på epleslang når vi først er i gang!

Jeg veita rakkern, blir en billigere bil til sommern/høsten hvis jeg får solgt min, så får vi se når jeg kommer hjem igjen..

Keen på noe nyere da egentlig:p Men vet aldri, plutselig blire nye III'r!

Hehe, seff:D

Driver og kanskje skal kjøpe meg vinterbil om dagen selv. En kamerat har en Bmw E30 som må bort før militæret. Får den for 3000kr:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider