Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig fått solgt kjerra :) tok tid detta! Venter i spenning på den nye bilen :)

Hehe ja, har ikke stressa så mye med det heller den siste tiden da:)

Jeg skal opp til Hadeland treffet, så vi kan jo spionere på hverandres ny biler der oppe å ;)

Den nye bilen er en bil fra VwAudi klubben, så det er bare å begynne å lete gjennom salgslistene der ;)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, har ikke stressa så mye med det heller den siste tiden da:)

Jeg skal opp til Hadeland treffet, så vi kan jo spionere på hverandres ny biler der oppe å ;)

Den nye bilen er en bil fra VwAudi klubben, så det er bare å begynne å lete gjennom salgslistene der ;)

Ja, det må vi prøve på da vettu ;) hmm, jasså? kanskje jeg vet hvem det er sin.. snakker vi fortsatt VW eller er vi over på Audi? da er jeg nesten sikker på hvem sin du har kjøpt isåfall, men sier ikke no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fortsatt på Vw:P Jasså ja, du tror det ja! Hvilken tror du det er da? Si det :P hehe

hadde det vært Audi hadde jeg holdt en knapp på S3'n til Svein Erik på forumet, av den grunn at han muligens kunne ta en Golf 3'er i inbytte + penger.. Men, siden det er VW så er jeg litt usikker :wonder:

*må sjekke litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen utrolig merkelig grunn, så venta jeg at du kom til å skrive AKKURAT det du skrev :P

Betaler? Ikke glem hva du har fått da ;)

Venter bare på at lånet skal tinglyses og komme inn, så kommer det en liten update ;)

Haha, veit tusen takk for det:D Skal holde det hemmelig litt til jeg vettu:) hehehe Tankeleser asså:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vært Audi hadde jeg holdt en knapp på S3'n til Svein Erik på forumet, av den grunn at han muligens kunne ta en Golf 3'er i inbytte + penger.. Men, siden det er VW så er jeg litt usikker :wonder:

*må sjekke litt*

Hehehe, tro meg, det hadde vært drømmen. Men desverre for dyrt. Så ligger nok ganske langt under det i pris ja! Sikla på den endel når vi hadde Golf3 treffet i fjor!

Haha, veit tusen takk for det:D Skal holde det hemmelig litt til jeg vettu:) hehehe Tankeleser asså:D

Ja, du kan bare prøve deg! Ellers forteller jeg alle at du skal lakke vr6n rosa og ha alu vinge på!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan bare prøve deg! Ellers forteller jeg alle at du skal lakke vr6n rosa og ha alu vinge på!

Håhåå! DET må du ikke si til noen! Skal jo være neste års store overaskelse! Og hvis noen andre får vite det så gjør det jo såklart det samme, og da er det ikke unikt:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, tro meg, det hadde vært drømmen. Men desverre for dyrt. Så ligger nok ganske langt under det i pris ja! Sikla på den endel når vi hadde Golf3 treffet i fjor!

Hehe, skjønner jeg godt! er jo en drøm av en bil :)

Hmm, ligger bilen din på VACN salgsmarkedet?

Ja, det er det!

Jada, bilen ligger der den vettu ;) Men jeg tror du bruker lenger tid på å lete, enn det tar meg å få bilen hjem:p

Håper at det er klart på fredag, hvis ikke må jeg vente til Mandag! Hmm, vil ha ny bil i helgen!

Bjørnar : Nei, jeg skal prøve å holde meg :P hehe!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du iallefall da kan legge ut bilde av den bilen du har tatt innbytte til da:D

lurer på hva det er!!!

Hehe, ja nå kan du lure ;)

Har et bilde som selger sendte meg etter at felgene fra 3rn var lagt på! Dårlig mobil bilde, men se på det som en teaser ;)

DSC00274.jpg

Jeg beholdt de gamle felgene, og syns faktisk det ble bra!

Bilen er en 2000mod Golf IV Highline 4motion! Ypperlig til mitt bruk :)

Sånn så bilen ut i vinter!

62_8052023.jpg

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider