Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

hehe, vi trenger nok ikke å diskutere hvem som har værst vei, men jeg velger av hensyn til det som er under, å la være å senken mer, da jeg slår neddi alle humpene:P har null kontroll når svingen plutselig kommer!

Men, noen som veit hvor jeg kan få kjøpt en vannpumpe? vil ikke bytte på verksted, er dyrt:P

Har en lyd i motorn, akkurat som det ligger en walkie talkie der som ikke finner signal... kan være lagrene i dynamon å!

Er nok lagrene i dynamoen. hadde samme problem for 1mnd tid siden. trodde og det var vannpumpa, helt til dynanoen låste seg, og lagte et leven uten like.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er nok lagrene i dynamoen. hadde samme problem for 1mnd tid siden. trodde og det var vannpumpa, helt til dynanoen låste seg, og lagte et leven uten like.

Det hadde vært fint om det var det på en måte, for da vet jeg det:P

Skifta du det selv? eller satt du den bort? Hvor mye ca koster en ny dynamo a? hvis jeg må bytte hele vel å merke:)

Et lite spørsmål til: Er dynamoen på min Gti den samme som sitter i en vanlig Golf III?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at den lyden jeg har klaga på kommer fra servo pumpa! er dette en relativt enkel jobb, eller bør den settes bort?

Noen som vet hva som kan skje hvis jeg fortsetter å kjøre nå? vil den bare streike, å jeg må kjøre uten servo? eller skjer mer?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint om det var det på en måte, for da vet jeg det:P

Skifta du det selv? eller satt du den bort? Hvor mye ca koster en ny dynamo a? hvis jeg må bytte hele vel å merke:)

Et lite spørsmål til: Er dynamoen på min Gti den samme som sitter i en vanlig Golf III?

vis det alikevel er dynamo, så er det en grei og enkel jobb vis du har skrudd litt fra før. skiftet den selv. kostet meg 500kr på huggeren, og fikk tilogmed en 120amp dynamo. :):):):):)

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
skjer det no nytt her a?

Lønning neste fredag, da håper jeg det skjer noe:)

Troooor jeg skal skifte fanger+grill.. men er usikker, hva tror dere?

Har noen bilder av den nåværende:

IMG_2651.jpg

IMG_2653.jpg

Så jeg er litt usikker på hva lønninga skal gå til nå...

Vannplaning er no dritt når du kommer nedover en bakke og bilen forran har stoppa..... kom veldig sakte inn i han, så traff bare hengerfeste, ingen skader på hans bil:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider